Medina - Änglavakt

Publicerat: 2012-05-21 Kl: 18:16:12 | I kategori: Min vardag


vare vinden eller du som sa nått för ja
kände igen en röst
en tår på kinden löstes upp och jag fick
en känsla av tröst
för när allting blir svart
när dag blir natt
står du där och vakar över mig-
min änglavakt

Alibrorsh:
dom säger släpp det nu
det räcker nu
dina tårar får ej tillbaks na
men jag sträcker ut
min hand mot gud

men ja vet att han inte svarar
snälla släck mitt ljus
låt mig somna om och aldrig vakna
vill bara checka ut
för sen min vän dog kan jag inte
längre tro på ett lyckligt slut


men precis när mitt mod försvann
kände jag nått underligt emot min hand
vare bara vinden eller hon som hann
träffa mig i hjärtat för jag tror ibland
att jag har en änglavakt

Ref:
vare vinden eller du som sa nått för ja
kände igen en röst
en tår på kinden löstes upp och jag fick
en känsla av tröst
för när allting blir svart
när dag blir natt
står du där och vakar över mig-
min änglavakt


Sam-e:
alla bilder jagar mig ilbland så önskar jag att de va mig han tog
för ja har saknat dig som fan sen dagen du försvann
ja krama dig så hårt o höll dig i min famn

men dagar blir till veckor månader till år
så fort ja hör ditt namn så faller ja i gråt
varför ska de va så svårt o släppa taget
om dig de e för dig mitt hjärta slår

o precis när ja ba ville lämna allt
med onda tankar stod ja där helt själv en natt
men kände jag hur du kom o vaka över mig
jag ser dig som min egna änglavakt


Vila i frid, min älskade Andreé..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0