Hos Sandra :-)

Publicerat: 2009-04-30 Kl: 01:08:23 | I kategori: Min vardag | 1 kommentarer


Sitter hemma hos Sandra & tar det lugnt. Försöker sova men det är lite svårt :-( Imorgon är det sist april.. Grattis Zofie Mattsson i efterskott!! :-)

- Emma.


Tuuungt...

Publicerat: 2009-04-29 Kl: 13:58:51 | I kategori: Min vardag | 0 kommentarer




Demarco - Standing Solider

Väntar och väntar...

Publicerat: 2009-04-27 Kl: 13:22:20 | I kategori: Min vardag | 0 kommentarer


Hej på er.

Idag har jag varit vaken sedan kl halv 8 ungefär. Sorglig dag för min del. Jobbigt som satan, men vad göra!? Finns inget man kan göra förutom att längta. Jag kommer inte att göra något annat än att längta nu. Fan.

Ska snart åka ner på stan och handla lite saker som jag behöver väldigt mycket, sedan ska jag åka upp till sjukhuset och hälsa på min älsklings mami :-) love you!! Kanske köper något fint åt henne samtidigt på staden, vi får se om jag hittar något helt enkelt. Fick ett fint brev av henne igår också.

Sandra är den segaste personen i hela världen att vänta på. Fy fan. Tråkigt har jag.

Denna morgon har jag hunnit med att tvätta mina kläder, varit på en liten promenad har jag också. Duschat och gjort mig halvt iordning, resten gör jag innan jag åker.

Väntar på att Frida ska göra om min header också :-) Vill ha det gjort nu nu nu. Hehe.

Xoxo
Emma


En lista!

Publicerat: 2009-04-25 Kl: 23:25:32 | I kategori: Min vardag | 0 kommentarer


Haha, längesen nu alltså. Har varit sugen länge men det har aldrig blivit av, men nu känner jag att jag måste.

Vilken svordom använder du mest? FAN

Äger du en iPod? ägde. jag har tappat bort den... min rosa älskling!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? den brukar vara inställd på ungefär 10-11

Hur många resväskor äger du? ingen alls, reser aldrig

Använder du flip-flops? ja på sommaren om man ska bada eller så

Var köper du dina matvaror ifrån? ica kvantum

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och

Vilken var den senaste filmen du såg? den galna professorn idag på kanal 5

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? en vän

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en lägenhet & körkort

Har någon någonsin kallat dig lat? haha jaaa det händer ofta

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? hade svåra problem med sömnen förr, inte nu längre, så nej :-)

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? vem använder ens CD-spelare längre?

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? ehheee.. vet inte

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? ja, men det är HEMLIGT ;-)

Vad åt du till middag senast? jag och danne beställde kinamat förut, skitgott

Använder du huvtröjor? alltid

Kan du vissla? nej:(

Vem var den senaste som ringde dig? sandra, vem annars?

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? berg och dalbana

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? aa. tveklöst

Vilket riktnummer befinner du dig i? 060

Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, who didn't?!

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? vet ej kvadratmeter, tyvärr hörni

Är du blyg inför det motsatta könet? nej, varför skulle jag vara det

Vilken film kan du alla replikerna till? flera stycken, om jag verkligen älskar en film ser jag den om & om igen

Äger du några band t-shirts? en gammal spice girls magtröja!

När flög du senast? längesen

Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4

Läser du för skojs skull? ja

Pratar du några andra språk? Engelska

Diskar du din egen disk? oftast

Har du gråtit offentligt? nä tror inte de

Har du en stationär dator eller en laptop? en liten ljusblå laptop :-) min baby!

Försöker du alltid lära dig nya saker? jag vill gärna tro att jag gör det

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? en till tatuering

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? ja det tycker jag

Kan du kasta macka?  nej

Har du någonsin varit på Jamaica? haha nee men det vore coolt

Vad har du med dig in på bion? sourcream snacks & en stooor cola

Vem var din favoritlärare och varför? anki & thomas på nackstaskolan.. vet inte varför, det bara är så.

Har du dejtat någon av en annan religion? ah. men det är bara positivt... man lär sig nya saker & så.

Vad har du för väder? just nu äre natt så det är väl lite halvkallt, men på dagen var det sjukt varmt! 20 grader

Har du en favoritblogg? katrin zytomierskas, utan tvekan!

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? livskunskap

Gillar du att flyga? jag tror det, minns inte riktigt.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? kärleksfull...

När sov du senast på golvet? haha, det minns jag inte riktigt. har hänt iaf

Vilken är din favorit drink? gillar inte alkohol

Vilken är din mammas hemstad? Sundsvall

Din pappas hemstad? Sundsvall

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? jag fungerar utan sömn med

Är dina dagar fullbokade och stressiga? inte direkt

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? trubbel? hur då som?

Vilken är din favoritfrukt? vindruvor. mums

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? neeeeee

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19, tråkig födelsedag. precis lika värdelöst som 17

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Aaa.. iallafall stavning.. inte jätte på internet kanske men..

Tror du på liv på andra planeter? ja absolut

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? min pojkvän

Tror du att Gud är man eller kvinna? en get kanske

Vad var det senaste du åt? ris

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? både och

Hur valde dina föräldrar ditt namn? mamma ville

Gillar du senap? jaa

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? inget???

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja!

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? inte säker

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej.

Tycker du om att krama folk? bara mamma och danne

Skulle du säga att du är trendig? nej

Äger du en digitalkamera? inte längre, nån jävel stal den!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? vet ej

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? nej för jag gör aldrig det själv

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Ingen..

Vad är du allergisk mot? rykten

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Mio eller Leo, fina alltså.


Finväder

Publicerat: 2009-04-25 Kl: 21:18:11 | I kategori: Min vardag | 0 kommentarer


Vilket fint väder vi har haft idag... Hoppas att det håller i sig. Imorgon blir en dubbelt så jobbig dag som alla andra, idag är det tugnt också. Fan alltså. Allt är bara skit hela tiden, fattar inte varför det alltid är så. Kan det inte hända något bra någon gång?

Aja, nu ska vi mysa.

Ciao

Löning

Publicerat: 2009-04-25 Kl: 01:24:18 | I kategori: Min vardag | 0 kommentarer


Idag har det varit lönedag. Vilket betyder mycket folk på jobbet. Skönt var iallafall att jag slutade kl 18... Skyndade mig och åkte upp til sjukhuset, var där i ett par timmar och sedan åkte jag hem till Evelina. Det var jättemysigt, Vilma var också där och henne har jag inte träffat på jättelänge :-) Roligt var det. Saknat henne.

Nu ska vi lägga oss och sova snart... Jag fick skjuts från Nacksta hit, så när vi kom hem så käkade vi allihopa och så :-) Skönt att komma till något sånt när man haft en jobbig dag ändå faktiskt. Man kopplar av på något sätt, kopplar bort. Det går inte att göra om man inte är distraherad av någonting annat.

Snart är dagen kommen iallafall, kommer att bli förjävligt. Vet inte hur allt kommer att bli och vad som kommer att hända. Det får tiden utvisa. Men man får kämpa på.

Godnatt.

Sjukhus

Publicerat: 2009-04-23 Kl: 12:27:48 | I kategori: Min vardag | 0 kommentarer


Varit på sjukhuset i några dagar nu... Förbannat jobbigt, men jag måste. Vill ju bara att allting ska bli bättre :-(
Älskar dig.

Jobbhelg

Publicerat: 2009-04-20 Kl: 02:18:59 | I kategori: Min vardag | 0 kommentarer


Nu är jag vaken sent! Men det får man vara när man inte jobbar dagen efter :-) Ska bli skönt som satan att vara ledig lite och slippa kliva upp tidigt på morgonen.

Har jobbat hela helgen som ni kanske förstår av ovanstående mening. Men det har gått rätt smärtfritt och bra ändå, i lördags var det stressigt men det gick iallafall fort. Idag däremot så har dagen gått så jävla sakta så att jag trodde att jag skulle växa fast i golvet där. Men det gjorde jag ju förstås inte. Bra det.

I lördags efter jobbet så var jag förbi Evelina och umgicks med henne en stund! Roligt det, var ett tag sedan vi sågs nu. Idag efter jobbet så var jag förbi Sandra och umgicks lite med henne, och precis när jag skulle gå så vaknade Jasmine och då kunde jag ju såklart inte gå därifrån, haha. Gullunge.

Nej, nu ska jag fortsätta se på TV och ladda ner Criminal Minds. Jag och älsklingen såg det nyss. Fan vad jag älskar det programmet.

- Emma


2½ men.

Publicerat: 2009-04-17 Kl: 00:36:05 | I kategori: Min vardag | 0 kommentarer


Idag har jag jobbat, var ett tag sen nu så det var ganska skönt faktiskt! Jobbigt såklart, och tråkigt, men helt okej ändå. Det var så himla lite folk idag så man kunde ta det lugnt... Angelica kom och jobbade i 2 timmar om ens det, haha. Sedan fick jag skjuts hem så att jag slapp gå. Jag har inga pengar på busskortet så jag fick ta en promenad till jobbet imorse, jobbigt alltså. Hade inga batterier heller så jag kunde inte lyssna på musik. Fruktansvärt tråkigt att promenera då.

Nu ska jag lägga mig och sova. Men innan det väntar ett 2½ men avsnitt på tv3 :-) Det är dom första avsnitten då Jake är jätteliten, haha. Så jävla söt! Minns att jag alltid sa till Lina då hon sa att han var söt, "Nä fyfan fula feta unge" eller något liknande, men det var ju några år sedan, nu har jag alltså ändrat åsikt. Han är så gullig där. Liten. Haha.

Jag missade Katrin på Vakna med the Voice imorse, måste titta på internet då alltså. Har ni sett hennes program Sexuellt som går på ZTV? Hon är så skön den människan, så himla rolig. Tar allting med en nypa salt och bryr sig inte om särskilt mycket. Hur kaxig som helst. Hon och Alex Schulman måste varit Sveriges bästa par när de var tillsammans!

Nej, nu börjar 2 and a half men, better get to it...

Godnatt.
- E

Värme

Publicerat: 2009-04-12 Kl: 17:21:42 | I kategori: Min vardag | 0 kommentarer


Jag har inte orkat göra någonting speciellt på hela dagen idag, bara legat och tagit det lugnt och tittat på TV och så. Haft en söndags-dag helt enkelt. En typiskt söndag :-) Som en söndag ska vara. HELT ENKELT.

Jag tog på mig riktiga kläder och så och gick på en promenad till Ica. Hur varmt som helst ute ju! Även fast kl är ganska mycket på eftermiddagen... Älsklingen är och spelar fotboll, så det kan jag tänka mig är hur skönt som helst i detta väder. Det var nästan så att jag inte ville gå in ens.

Ikväll ska vi bara ha en myskväll här allihopa, ta det lugnt, se på film och äta massa godis och så. Sista dagen på påsken nästan ju. Haha. Jag har nog fått massa hål i tänderna denhär veckan kan jag tro.

Nu ska jag ta och läsa lite bloggar, sedan ska jag nog hoppa in i duschen.

- Emma.


Kalas och värmeljus

Publicerat: 2009-04-12 Kl: 01:49:04 | I kategori: Min vardag | 0 kommentarer


I brist på annat att göra så kan jag väl lika gärna uppdatera den här lilla bloggen en sväng.

Idag har det varit full fart hela dagen! På morgonen så sov vi ut ordentligt, hur skönt som helst :-) Sedan klev vi upp, gjorde oss iordning och gick iväg på kalas. Keilie fyllde fyra år idag, lillan har blivit stor. Så där hade vi jättetrevligt, åt hur god mat som helst, drack och så... Mysigt!

Efter att jag hade varit där i några timmar så åkte jag till Evelina ett tag, träffade och pratade med henne! Roligt att träffa henne, var ett tag sedan... Men vi ska ses nu någonting nu i veckan. Lovely.

Nu kom det MAX till mig!!! MMMUUMS jag har inte tid att skriva mer.

Ciao


"Bloggtorka"

Publicerat: 2009-04-10 Kl: 02:46:14 | I kategori: Min vardag | 0 kommentarer


I varenda blogg som jag läser så läser jag att nästan varenda en har fått s.k "bloggtorka". Då tycker jag att jag också har rätt att använda den benämningen på det faktum att jag inte har sådan stor lust att blogga så särskilt mycket längre. Jag tycker att det bara mest blir en massa oviktigt surr, men ibland är det skönt att skriva litegrann. Idag är en sådan dag :-)

Både igår och i förrgår så kunde jag verkligen inte somna på natten
. Det är totalt omöjligt för mig. Men man lyckas ju alltid till slut, men paniken man känner när man ligger där och vänder och vrider sig, ingen ställning som man ligger i känns skön, kudden känns antingen för hård eller för mjuk. Sängen är obekväm och täcket för varmt. Känner ni igen er? Fruktansvärt irriterande. Det är så jobbigt att det enda jag kan tänka på, även fast jag vet att jag inte borde, är att jag kommer att få si och så många timmars mindre sömn. Så jobbigt. Då ligger det och gnager där i bakhuvudet, vilket i sin tur gör att man får ännu svårare att somna.

Jag kom iallafall upp imorse efter mycket snoozande.
Jag älskar den personen som uppfann snoozknappen. Vilket geni. Jag tror att jag snoozade ca åtta gånger imorse. Helt underbart! Men man får ju stressa desto mer sedan, men det var det fan värt imorse. Jag klev upp och åkte till jobbet iallafall. Dagen har varit heeeelt sinnessjuk! Turister som åker till fjällen och sånt... Det var bara jag, Simon och hans lillasyster Josefin som jobbade också. Josefin är ny också, vilket betyder egentligen att det bara var jag och Simon som jobbade. Moa och Sara var kvar ett tag också, men efter det blev det panik. Jag höll allvarligt på att börja grina. Började känna mig konstig i huvudet, snurrig och så fick jag ont i magen. Sedan var det bara att gå in på toaletten och kräkas :-) Haha! Mysigt va. Jag tror att det berodde på stressen, sömnbristen och vätskebristen kan ju också ha spelat in. Men sedan mådde jag bättre och klara blev vi i relativt bra tid.

På lördag fyller Keilie år iallafall.
Vad ska man köpa till henne då? Sötnosen blir stor :-)

Nu på kvällen har jag varit hos Sandra och umgåtts ett tag.
Mysigt! Jasmine är så himla vacker alltså. Min älskling!! Boobooo. Gulle. Jag saknar William! Evelina med såklart, jag hoppas på att få träffa dem nu någonting i påsk om inte Evelina jobbar. Skulle vara trevligt.

Nej, nu ska jag lägga mig och sova tror jag bestämt.
Fast jag kommer nog inte att kunna somna nu, peppar peppar. Jag vill se lite på The Hills. När jag väl har sett ett avsnitt vill jag se 28 till. Det är det enda negativa, och att kvalitén försämras ibland.

Jag uppdaterar mer imorgon
.
Puss på er så länge.
- Emma

Bjuder på några bilder som ni säkert sett förr, har ju aldrig några nya

William baby


Jag och Keilie för längesen


Tova hjärtat som jag saknar!!!


Ante älsklingen


En header gjord av Frida


Hoppas du vet att jag tänker på dig varje dag, allt jag vill är att du ska skärpa dig och komma tillbaka till den personen du brukade vara. Det finns ingen som inte vill det... Alla saknar ditt gamla jag. Jag saknar dig, jag behöver dig så som jag alltid har behövt dig, jag kommer alltid att behöva dig. Jag vill att du ska finnas där när jag har någonting att fråga. När jag har någonting att berätta för dig. Om jag är ledsen vill jag ha dig att söka tröst hos. Men nu är det inte så längre, och det har jag accepterat för länge sedan. Men drömmar får man alltid ha. Min enda dröm är att allt ska bli som det en gång i tiden var. Kom tillbaka. Jag hjälper dig och står bakom dig hela vägen.
 Snälla... ♥








Fortfarande förkyld

Publicerat: 2009-04-08 Kl: 13:17:15 | I kategori: Min vardag | 0 kommentarer


Jag blir så less på denna satans förkylning som aldrig verkar gå över. Så jobbigt att man inte kan andas genom näsan bara, det stör mig oerhört mycket. Blir så arg när jag inte kan sova på nätterna bara för detta jävla snor täpper igen hela mitt huvud.

Idag ska jag jobba. Kul då. Imorgon jobbar jag också, men vad gör man inte. Sedan är jag ledig i sex dagar, haha. Värsta nice... Schemat är helt sjukt upplagt egentligen, men det är min lediga helg så det blir ju så.

Nej, nu ska jag väcka min baby och sedan göra mig iordning.

- Emma

Sjuk och less...

Publicerat: 2009-04-05 Kl: 01:55:06 | I kategori: Min vardag | 0 kommentarer


Idag har det varit en jobbig och hetsig jävla dag. Kväll iallafall... Dagen var jobbig eftersom att jag jobbade hela dagen, men det gick ändå hyffsat bra.

Nu ska jag försöka sova.
- Emma

Missnöjd? - Ja.

Publicerat: 2009-04-03 Kl: 02:59:07 | I kategori: Min vardag | 1 kommentarer


Nu är jag vaken såhär himla sent - igen. Jag som hade fått så bra ordning på min sömn, eller bra och bra - mycket bättre än vad jag hade för sovrutiner innan. Men sedan så blev det lite ljusare ute, varmare, sommartid... Jag vet inte varför, men jag återgick till mitt gamla sömnbeteende. Ioförsig inte lika illa som innan, men det är en bra bit på vägen iallafall. Så dåligt. Jag måste tvinga mig själv varje kväll att inte vara vaken längre än till 24. Iallafall de dagarna jag jobbar. När jag vet att jag är ledig dagen därpå så skiter jag faktsikt i vilken tid jag går och lägger mig, jag går väl och lägger mig då jag känner att John B är på ingång. Jaja, nog om det. Rolig läsning ;-)

Vi blev väckta av älsklingens syster någongång vid 12 idag, men vi båda var så himla trötta så att vi fortsatte att sova ett tag till. Mycket mysigt :-) Jag klev inte upp förrän vid 14, då jag kom ihåg att jag hade klipptid kl 15. Då blev jag lite halvstressad, eftersom att jag hade håret uppsatt i en hästsvans med en fläta, vilket betyder att  håret då blir lockigt och av själva uppsättningen så blir det ju tovigt och allt. Tanken jag hade var att jag skulle duscha innan jag åkte dit, men då jag insåg att jag verkligen inte skulle hinna med att tvätta, föna och platta håret så fick jag hoppas på att de kunde tvätta mitt hår då jag kom dit, annars hade jag varit tvungen att ställa in tiden och det hade jag ju ingen lust med.

När jag satt och blev både tvättad och masserad i håret så var det en sekund ifrån att jag skulle slumra till - tre gånger. Så himla skönt och avslappnande var det. Jag ska nog börja gå och tvätta håret på salong varje morgon istället för att göra det själv! Haha. Hade jag haft råd hade jag nog unnat mig det iallafall en gång i veckan. Ungefär som att gå på SPA ;-)

Nu blev det ett satans långt inlägg här, men jag gillade att skriva just nu kände jag. Så jag fortsätter nog lite till ;-) Synd för er. Vill ni inte läsa en massa onödigt babbel och skit, speciellt Evelina vet jag kommer att bara slänga en blick på mn blogg för att skynda sig att klicka sig vidare till nästa. Haha. Lina däremot vet jag kommer att läsa klart ända till sista bokstaven! Hihi.

Efter att jag var klar hos frisören så gick jag till Bling och skulle sola. Växlade en hundralapp till tior och allt. Sedan tänkte jag gå in och tvätta ansiktet på toaletten. Men det fick jag aldrig göra, det gick in någon skabbig tjej med sjukt fett hår och ofräscha kläder, och hon kom fan aldrig ut människan!! Hon stannade där inne i en evighet, så jag blev less och orkade inte stå kvar och bara glo där som en idiot. Då gick jag ner på Subway istället och köpte en macka var till mig och love. Sedan tog jag bussen hem och där träffade jag mami.

Satt bara här hemma och tog det lungt, och efter några timmar så fick jag något ryck och ville absolut sola på en gång - så jag åkte ner. Mycket bra beslut känner jag nu. Jag fick färg så nu känner jag mig fräschare, och det är ju aldrig fel. Vädret som har kommit är aldrig heller fel! Vi var ute på balkongen nyss och jag hade bara trosor på mig, men jag frös ingenting alls. Skit varmt ute ju! Till och med mitt i natten. Sommaren är snart här, det märks :-) Fast man ska ju aldrig ens hoppas på att snön kommer att försvinna, för den kommer alltid tillbaka en sväng någongång nu i April.

Nej, nu ska vi lägga oss och mysa och titta på en film. Imorgon ska jag jobba kvällen, så jag behöver sömnen. Har varit sjukt trött hela dagen alltså. Ska bli så mysigt att somna... Jag längtar till la-la-land.

- Emma



always and forever


Ipred? Vad i helvete.

Publicerat: 2009-04-02 Kl: 02:29:23 | I kategori: Min vardag | 0 kommentarer


Jag såg nyss på nyheterna där de pratade om Ipred lagen. Personligen tycker jag att detta är helt åt helvete. Okej, jag håller med om att artister och skådespelare såklart borde tjäna pengar på det de gör, men vad fan. De får väl lön iallafall. Det är olagligt att arbeta utan att tjäna pengar här i Sverige, så länge man inte jobbar idiellt då, förstås. Men ändå. Hur fan ska man ha råd att betala 179 kr varenda gång man blir lite sugen på att se en film? Sedan skulle man behöva vänta 200 år innan filmer från USA kom till Sverige, somalltid  är ett århundrande bakåt i tiden då det gäller precis allt.

Vilket integritetskränkande jävla skitsnack, dethär med IPRED. De kan till och med, helt lagligt publicera i t.ex. Aftonbladet och andra tidningar, annonser osv, artiklar där ens identitet avslöjas. Hur kränkande är inte det? Så sjukt att majoriteten röstade för lagen. Men det är klart, alla i dendär satans Riksdagen har halva foten i graven, de är inte uppvuxna med dethär som vi i min generation är. De vill leva kvar på stenåldern, helt enkelt. Hur ofta laddar de ner någon gammal Elvis skiva lixom. Kan inte tänka mig att det händer ofta.

Nu har jag fått avreagera mig lite. Nu ska jag återgå till att titta färdigt på veckans Andra Avenyn avsnitt och sedan ska jag lägga mig och sova.

Imorgon ska jag klippa mig! :-) Fick något ryck för en stund sedan och kom på att jag verkligen behöver en haircut. Mitt hår har blivit långt och tungt, det bara hänger och ser förjävligt ut. Det tar en hel evighet innan man har fönat och plattat färdigt det. Så nu längtar jag tills imorgon. Det ska bli så skönt. Funderar på hur mycket jag ska klippa på längden dock... Inte så mycket iallafall, då kommer det bara att sluta med att jag blir missnöjd - vilket jag iof alltid blir, men det går över efter ett tag. Så det ser jag fram emot iallafall.

Godnatt.
- Emma

Jobbig dag

Publicerat: 2009-04-01 Kl: 23:56:50 | I kategori: Min vardag | 0 kommentarer


Hej på er.

Var ett tag sedan jag skrev nu, har bara inte haft någon lust och har inte heller haft speciellt mycket att skriva om. Men nu känner jag lite skrivlust, haha.

Jag har inte gjort så mycket dom senaste dagarna iallafall. Sandra fick en flicka i måndags eftermiddag så då var jag på sjukhuset hela dagen :-) Världens vackraste lilla Jasmine! Jag har blivit moster ;-) Så där har jag varit nu varje dag sedan i måndags och varit med Sandra och den lilla skatten. Är så glad för Sandras skull! Och Anders såklart. Min med, haha. Jag och Evelina är nog gladare än alla ;-D Hehe.

Jag åkte hem från sjukhuset vid 20 tiden, då jag fick ett meddelande som gjorde mig så besviken. Blir så jävla arg på människan... Snart har jag inga krafter kvar att erbjuda. Jag orkar inte mer. Så jag fick skjuts med två st till Granloholm och gick hem till dem där jag satt och skrek och gapade ett tag innan jag lugnade ner mig. Sedan gick jag hem hit!

Sedan jag kom hit så har vi bara tagit det lugnt, jävlats lite och så. Haha... Vi ska lägga oss och se på film nu, mysa & sedan somna. Hoppas man kan sova skönt inatt! Vi har vädrat inne i rummet nu hela dagen eftersom att vi båda är ganska sjuka, hoppas att sjukdomarna är utblåsta, haha. Mysigt att sova när det är svalt inne i rummet.

Nej, nu har jag slut på skrivkrafter. Imorgon ska jag städa, hälsa på Sandra & Jasmine och sedan vet jag inte. Jag ska kliva upp tidigt iallafall. Sola måste jag också göra. Satan, busy day ;-) Min sista lediga innan jag börjar jobba efter min lilla ledighet.

- Emma

RSS 2.0