Mitt 2011 - Nyårsupdate

Publicerat: 2012-01-04 Kl: 03:28:14 | I kategori: Roligt


Hur har ditt 2011 varit?
Mitt 2011 har varit.. omtumlande. Minst sagt. Stora förändringar som skett. Saker har hänt som jag aldrig trodde skulle ske. Men livet överraskar och blir inte alltid som man tänkt sig :-) Bra eller dåligt, eller både och. Mitt 2011 har varit bra i perioder och dåligt i andra.
Blev du kär i år?
Ja det blev jag, faktiskt.
Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat, även fast jag har gjort det så kan man alltid ge lite till.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Satt mig själv i onödiga situationer, bråkat om onödiga saker och lagt min energi på de som inte förtjänar den!
Vem har du umgåtts med mest?
Över hela året vet jag inte.. Men det var väl typ, Haylee givetvis, Sandra J som alltid, Husse, Sandra N, Danne i början på året, min mamma.. osv. Det är väl olika.
Bästa minnet från 2011?
Mitt allra bästa minne från 2011 är garanterat Haylees 1-årsdag. En sån speciell dag som jag aldrig kommer att få uppleva igen. Snart fyller hon 2 och det kommer nog vara den bästa dagen på 2012 :-) Min stora tjej! Sedan har jag ju såklart andra fina minnen också.
Är det något du saknat 2011 som du vill ha år 2012?
Ja. Men vad säger jag inte.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har varit ledsnare i år, tror jag. Det känns som det. Det har varit ett som sagt omtumlande år för mig, och det är ju givetvis jobbigt. Även fast man kanske inte alltid gråter så kan man ju vara ledsen ändå.
Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar?
Lugna hemmakvällar, men en del partykvällar också :-) Kul! Men jag föredrar att vara hemma med min Haylee, helt klart.
Vem/Vilka saknade du?
Jag saknade en del vänner, och Tobbe. Mest i världen.
Största misstaget?
Det tänker jag ju inte säga :P
Tror du att år 2012 kommer blir bättre?
Ja. Jag ska göra det bättre! Kämpa och kämpa, ge aldrig upp så kommer det att bli bra tillslut.
Vad gjorde dig riktigt glad i år?
Att min fina dotter växer och utvecklas och är frisk och underbar! Det är väl givetvis det man önskar sitt barn :-) Hon är så klok och vacker och mitt hjärta svämmar över av stolthet när jag tittar på henne och hur duktig hon är.
Hur många kysste du?
5
Har du några löften inför år 2012?
Att göra det jag vill. Inte fokusera på andra och inte ta någon skit.
Har du haft ett förhållande under 2011?
Det har jag haft.
Hur skulle du beskriva din stil 2011?
Samma stil som jag alltid har haft, typ. Jeans och tröja typ.. Haha
Vars reste du nånstans?
Absolut ingenstans.
Vad ser du mest framemot med år 2012?
En massa saker. Sommaren, mest. Att åka och bada med min Haylee. Att fira hennes 2årsdag nu om en vecka.
Att umgås med underbara människor och att bli bättre på en massa saker.

Lite bilder att minnas 2011 med..



Haylans första dagisfoto. Så fin!



Bus på drakborgen med Eva och Keilie!




Karusellåkning på Selånger med Haylee, Danne, Sandra, Lea.
Erika och Keilie.



Party med mina tjejer



KÄRLEK

Haylee och Thelise på Alnö på Vilmas 23-årsdag.

Sköna dagar på Himlabadet, Kubenbadet och så... Sååå skönt med sommar.
Hatar denna jävla vinter, massa kyla och jobbigt. Så fruktansvärt att frysa jämt.
Overaller som ska på och vinterskor och halsduk och mössa och vantar och
herregud. Tackar vet jag sommaren!

Gatufesten med Sandra


Lillan badar med mormor

Badar med Zofie och mamma

Jacuzzi med Sandra, myskväll


Dyngsur efter att det börjat regna när vi varit ute och fiskat :-)

Haylee är en bra hjälpreda ;-) Hon älskar att hjälpa till med allt möjligt. Dammsuga, skura golven, diska älskar hon, slänga saker i sopkorgen, mata katten. Haha


Första dagen på dagis. Kommer jag aldrig heller att glömma!
Min lilla bebis blev stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0