Kaos..

Publicerat: 2012-04-17 Kl: 21:39:53 | I kategori: Min vardag


Hej! 

Sitter hemma i min ensamhet och myser på :) Hatar dock att vara ensam. Känner panik i hela kroppen, väggarna äter upp mig liksom. Jag är ju van att alltid ha Haylee och hennes pappa här, som det var när vi flyttade in här. Nu när vi har delat upp tiden med henne så blir det liksom att jag bor ensam 15 dagar i månaden. Känns så konstigt.. Men jag måste lära mig att vara ensam, med mig själv. Det är inte farligt, tvärtom. Det kan nog vara bra för mig att vara själv, jag vet det. Men det känns inte bra alls! Men men.. Nog om det. Nu fick ni lite privata tankar, härligt för er nyfikna läsare ;) 

Idag har jag inte gjort så mycket. Kom hem vid 16 tiden, sen dess har jag haft besök i ett par timmar och det var väldigt uppskattat! :) Men nu är det bara jag och kattfan hemma.. Finns det ingen som vill ha en katt? Jag vill absolut inte ha kvar den, jag har inte tid med att ha en katt och den förtjänar ju inte att vara ensam heller. Vi tog ett gemensmat beslut att skaffa katten åt Haylee, men nu är jag själv med den och vill inte ha den :P Vad hemsk jag låter, men jag vill ju dens bästa och det är inte att bo med mig. 

Nu ska jag återgå till att se på Desperate Housewives och äta glass! Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0