En dag i taget

Publicerat: 2012-04-14 Kl: 01:51:35 | I kategori: Bilder


Suck, har jättesvårt att sova.. Har legat i sängen i flera timmar och vänt och vridit på mig men jag kommer som aldrig till ro riktigt. Irriterande! Så jag har lagt ned det projektet nu en liten stund, så får vi se om det fungerar bättre sedan. Ligger bara och myser med lillan och luktar på hennes underbara doft, alltså finns det något som luktar godare än ens eget barn? Tveksamt! Skulle kunna ligga och lukta på henne förevigt om det gick, men jag tror att hon skulle bli rätt uttråkad då ;) 

Imorgon får vi se vad som händer och sker. Jag hoppas på att det blir lika fint väder som det var idag, så att vi kan vara ute och njuta av värmen och solen. Ta en promenad, kanske plocka lite tussilago om vi hittar några, eller varför inte kottar? Haha. Haylee plockade faktiskt en tussilago till sin mamma idag, då blev man lycklig i mammahjärtat kan jag lova! Lilla älsklingen. Hon är så givmild, vill dela med sig av allting. Om hon t.ex. äter godis så vill hon gärna att alla andra som är i samma rum också ska äta godis, så hon kommer och delar ut liksom och säger någon "nej tack" då, då blir hon lite liksom fundersam och förnärmad nästan över att någon avböjde hennes underbara gest. Så söt! 

Jaa.. Har inte så värst mycket att säga. Jag skriver ju dagbok på riktigt, liksom i en riktig bok, bara för att det ger mig så himla mycket mer att göra så än att sitta och skriva i en blogg på internet. Fast jag måste ju säga att det är mycket mer praktiskt att blogga, haha. Det går mycket fortare att skriva, men det är lite själva tjusningen med att skriva med penna också. Lika bra att göra det ibland, känns ju som att man håller på att glömma bort hur man ens håller i en penna! Det händer ju liksom inte särskilt ofta att man använder en.. Inte för att skriva några längre rader iallafall :P

Jaaaja, vet inte riktigt om jag har så mycket mer att tillägga. Inte för att jag har skrivit någonting som helst vettigt, men jag har iallafall dödat lite tid och jag känner mig lite mer sömnig nu än då jag började skriva. Mina tankar är all over the place och jag kan liksom inte skingra dem riktigt, det är kaos i min hjärna och det är det som gör det så svårt för mig att somna tror jag. Så försöker jag att tänka på ingenting, men då ligger jag istället och bara tänker "ingenting, ingenting, ingenting" och det fungerar ju inte heller. Hur kan man avsiktligt låta bli att tänka? Det skulle jag vilja lära mig. Stänga ute sina egna tankar, haha. Vad fiffigt det vore :) 

Nej, nu ska jag fortsätta ligga och lukta min babygirl i nacken och mysa tills jag förhoppningsvis somnar jag med snart. Längtar efter sömn, behöver den. 

Kram på er! :) 
Roligt att ni hänger kvar fortfarande, trots att jag inte bloggat på så himla länge. Välkomna tillbaka kanske man ska säga, vi får se hur länge blogglusten sitter i denna gång, hehe. Om ni kommenterar lite om vad ni kanske skulle vilja att jag skrev om så växer nog min inspiration lite och det hela blir en win-win situation, inte sant? :) 

Sov så gott, och trevlig helg!



En smygbild på oss när vi låg och sov förut, Haylee för natten och jag 
hade bara råkat vila ögonen i ett par minuter bredvid henne, hehe. 
Älskar den tiden på dygnet, nattningen. Det är såååå mysigt!



Kommentarer
Postat av: mmmm

varför har du och Hussein gjort slut? är det för att ni vart otrogna mot varandra?

2012-04-16 @ 17:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0