Det är bara för er.

Publicerat: 2012-04-09 Kl: 22:44:25 | I kategori: Min vardag


Hej! :)

Idag har det varit en såndär dag som inte varit så himla bra, iallafall sedan Haylee skulle till sin pappa och jag blev ensaaam!:( Haha. Nej men skämt åsido.. När hon är hemma så är ju livet underbart, men så fort hon inte är det så blir allt bara lite för mycket, och jag kämpar för att lära mig hantera det. Men det är väl klart, ingen mamma vill väl vara ifrån sitt eget barn? Det är nog det absolut värsta som finns för en förälder, att skiljas från sin dotter även om det bara är för en enda dag.. Men det är så läget ser ut, och det är bara att lära sig att leva med det. 

Annars, vad har jag gjort? Lämnade Lillan vid 18 tiden, och sedan åkte och umgicks lite med några kompisar, sedan hem och tittade på film med min mamma och hennes "kille", eller vad man ska kalla det haha.. :P Man kanske? 

Imorgon blir en riktigt svår dag för mig, men det är tur att jag har L som följer med och stöttar mig. Kärlek till dig för det. Men det var väl det enda vettiga beslutet att ta, antar jag... 

Vi får se hur veckan ser ut, hoppas att den blir bra! Ska på middag på fredag hos en kär gammal vän och det längtar jag till, verkligen. Ska bli otroligt skönt. 

Har börjat toklyssna på gamla låtar som jag lyssnade på som 15-16åring. Underbara låtar, tur att de finns kvar och det mig lite glädje i hjärtat :-) 

Annars har jag inte så mycket att säga. Livet har tagit en stor vändning, och nu ska allting bli bra igen. Jag älskar er alla som jag har runtomkring mig som inte ger sig och inte sviker för allt i världen. Det är ni, och framförallt jag, som gör detta möjligt. Det finns en miljard hinder på vägen, och vägen jag som jag har att gå är väääldigt lång. Men det spelar ingen roll, vägen ska vandras och så är det bara. Hur lång den än må vara. Kämpa, kämpa, och kämpa ännu lite till!!

Men... Det är för er två jag kämpar och det är för er som jag gör detta. Glöm inte det!






Kommentarer
Postat av: Bea

Haha även mammas "kille" ;D .. lät ju positivt. Men jag håller med dig, att lämna bort sitt barn är sjukt jobbigt hur länge de än handlar om så funkar man inte som människa utan dom. Jag blir helt knäpp i huvudet när Kevin inte är hemma :/

2012-04-10 @ 00:08:55
Postat av: lina

Du fixar det:) kram

2012-04-10 @ 21:41:37
URL: http://linamarlene.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0