Trött tjej

Publicerat: 2011-10-04 Kl: 09:27:59 | I kategori: Min vardag


Godmorgooooon!

Idag är jag sinnessjukt trött på ögonen. Jag funderar på att gå och lägga mig i en sisådär 60 min, men jag vet att risken för att det resulterar i en 4-timmars nap är stor så jag skippar nog det och hanterar tröttheten istället. Kom hem sent igår och när jag kom hem så gjorde jag tusen grejer innan jag la mig och sov. Därför är jag trött.

Nyss lämnat Baby på dagis :) Bra så.. Dom skulle till skogen idag och det uppskattas nog!

Nej, nu måste jag sätta fart och hoppa in i duschen. Har bara en lektion idag men jag vill komplettera lite för att få ett högt slutbetyg i historian :-)

Ha en bra dag snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0