Skolan

Publicerat: 2011-10-04 Kl: 14:25:58 | I kategori: Min vardag


Hej alla vänner! Och ovänner, för jag vet att ni läser all you haters ;) Haha!! Speciellt en...

Jaja. Är på skolan och pluggar... Jag hade världens flow ända tills Sandra kom och bröt mitt fokus och bjöd på godis. Och sen skulle vi röka en cigg, och läsa en bok, och en massa annat ända tills hon bestämmer sig för att gå på lektion. Då har jag ju tappat fokus i onödan, haha tönt!

Idag vet jag inte vad som händer, jag funderar på om jag ska sola kanske. Det behövs, jag är alldeles för blek för mitt eget bästa. Jag måste dammsuga hemma också, städade igår men Haylee sov så jag kunde inte göra det då.
Ett måste.

Igår var en bra dag. Var på skolan först och det var rätt nice, satt i datasalen och skrev en bokrecension som tog 25 år och ändå inte blev färdig. Haha. Sedan på kvällen var jag inte hemma.. Hade lite viktiga saker att uträtta ;)
Menneeeee. Det var alltså en bra dag! Fler såna, tack!

Hm. Funderar om det är något jag känner att jag vill ta upp... Tangenterna på skolans datorer är heeelt efterblivna, svåra att skriva på som f*n och det låter som man försöker bomba hela Komvux.

Igår missade jag halva Svenska Hollywoodfruar, fan vad less jag blev. Men jaja, jag kan se det i repris :-) Sedan såg jag Lilla Al-Fadji show, hahaha han är så skön! Jag dör lite varje gång han pratar, så jävla söt. På sättet, alltså.

Nu babblar jag känner jag. Ska lägga av med det. Skriver ikväll och levererar bilder, promise.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0