Sökta kurser

Publicerat: 2011-11-09 Kl: 11:37:48 | I kategori: Min vardag


Nu har jag sökt en massa nya kurser till våren. Hoppas att jag kommer in på alla! Sökt sex st kurser, det kommer att bli jävligt kämpigt om jag kommer in på alla men det är sånt jag får ta. Jag kunde inte bestämma mig för vilka jag ville läsa heller så jag valde alla. Bara roliga kurser! T.ex. historia B som jag inte ens behöver läsa egentligen, men jag tycker att det är intressant och givande så därför vill jag läsa den. Det är mest fördjupning av Hi A, så vi får se hur det går med det. Psykologi har jag också sökt, det ska bli spännande om jag nu kommer in dvs.

Har skaffat The Sims på datorn också, haha det är så himla roligt. Längtar tills jag kommer hem och får kolla på nyaste Gossip Girl avsnittet också. 90210 kommer också ut idag! Herregud, seriekväll ikväll alltså. Mys (`v´), och plugg! Jävlar vad jag ska plugga nu resten av terminen. Minst 2 timmar om dagen hemma och hela dagarna på skolan. Skit i om jag inte har ett liv, jag kommer att få ett liv sedan när jag är klar med skolan och när Haylee blivit vuxen. Haha :-)

Nu ska jag äta lunch. Ha det så bra sötisar!


..som man bäddar får man ligga, och jag har bäddat jävligt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0