Pigg?

Publicerat: 2011-11-20 Kl: 12:20:07 | I kategori: Min vardag


Godmorgon söndag..
Jag undrar en sak, när ska jag egentligen få vara pigg? Jag längtar ihjäl mig efter att få sova en HEL natt i sträck. Alltså typ sova 12 timmar på raken. How lovely...

Idag vet jag inte vad vi ska hitte på. Ikväll är det gudstjänst men tills dess har jag inte en blekaste liten aning om vad vi ska hitta på. Det är ju inte direkt roligt väder, plus att vagnen har gått sönder. Det är någonting som har pajat så att ryggstödet bara går att ha i liggläge. Den reagerar liksom inte när man ska sätta upp den, så det suger ju. Måste köpa en ny, snarast! Gäller bara att hitta en man gillar :-)

Tankar som flyger runt i huvudet är omöjliga att få stopp på för fröken Strand när de väl har kommit in i lilla hjärnan, haha.

Herregud vad trött jag är. Längtar tills lillan ska ta sin nap så jag också kan passa på att vila en stund. Ska bli skönt! :)

Längtar tills helgeeeeeeen!
Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0