Bloggtorka

Publicerat: 2011-11-08 Kl: 23:03:06 | I kategori: Min vardag


Hej på er snyggingar.
Det var inte igår... Men jag har verkligen ingenting att skriva om. Eller det har jag väl, men jag vill inte dela med mig av så mycket som händer i mitt liv. Det enda som är värt att skriva om är privat... Och Haylee har blivit så pass stor nu att jag inte vill lämna ut henne lika mycket som tidigare heller. Jag känner att jag vill respektera hennes integritet, det känns viktigare ju äldre hon blir.

Överlag så är allt bra med mig. Allt är suveränt med Haylee. Det går hur bra som helst för henne på dagis, hon älskar att gå dit och vill inte ens gå hem även fast hon blir så lycklig när jag hämtar henne :-) Det är så mysigt... Hon är inne i världens trotsperiod och det tär ju på en som förälder att ständigt behöva tjaffsa och lösa konflikter. Det var mycket enklare att tackla sånt förut när man iallafall var två stycken som tog hand om henne och man kunde liksom bytas av ifall det blev för mycket. Men nu har jag inte den möjligheten längre som ensamstående och ensam tar ansvar över henne. Ibland önskar man att man var två om ansvaret. Men läget är som det är! :-) Bara att gilla läget.

Imorgon är det skola för mig, dagis för baby :-) Sedan får vi se vad som händer. All fokus på skolan nu iallafall!

Nu ska jag mysa.
Kram på er


Finaste Haylee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0