Barnledig

Publicerat: 2011-11-25 Kl: 22:43:21 | I kategori: Min vardag


Hej fredaaaag. 
Skönt med helg! Fast jag egentligen är den som hatar helger.. Men just denna helg känns det skönt att slippa skolan några dagar. 

Haylee är hos sin pappa över helgen och jag saknar henne så mycket att jag skulle kunna självdö. Usch. Finns det något värre än att vara ifrån sitt barn? Känslan går ju inte ens att beskriva när man saknar henne.. Bebis! På söndag kommer jag att pussa och krama henne tills hon blir tokig på mig, hihi. Mammas älsklingstjejen.
Ikväll hänger jag hos Sandra och har fredagsmys :) Äkta fredagsmys med mysbyxor, tjocksockar, tända ljus och chips och sånt. Mysfaktor 10! Love it. Finns bara en person som fattas! 

Nej, nu ska jag fortsätta mysa på här. Men Sandra pratar ju i telefon hela jävla tiden så man blir tokig på att höra rösten på människan efter nån timmes samtal sådär ;) Haha. Men jag älskar henne ändå, och tur är väl det. 

Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0