Förvirrad, ledsen och förbannad!

Publicerat: 2011-07-25 Kl: 15:12:25 | I kategori: Min vardag


Det är mina känslor för dagen. Suck på allt, typ. Ingenting blir ju ändå som man tänkt eller vill. Kan det aldrig komma medvind? Det skulle underlätta en väldig massa!

Idag har jag och baby bara myst. Badat och lekt och nu vilar hon lite!:) Jag ska ut på lite äventyr om en stund och då ska hon vara med sin pappa en stund, hade vi tänkt.

Ikväll har jag tvättstugan och så ska jag städa som en dåre!! Jag känner mig inte helt bekväm hemma än, jag vet inte vad det beror på men det kanske går över när jag fått tvätta allt och städa grundligt, från tak till golv.

Ha en bra dag!


Kärlek, love..


Kommentarer
Postat av: sigrid

Länka min blogg, jag har länkat dig! :D

2011-07-25 @ 15:22:32
URL: http://smb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0