Fin dag

Publicerat: 2011-07-26 Kl: 23:03:32 | I kategori: Min vardag


Hej hej, hemskt mycket hej!

Natten inatt, eller kvällen och början på natten rättare sagt, var precis som nätterna innan. Haylee somnar, sover 1-2 timmar, sedan vaknar hon och vägrar somna om. Hon bara ligger och är vaken liksom. Ibland vill hon leka och ibland ligger hon bara där och tar det lugnt, tittar omkring sig och bara ligger och slappar liksom. Men om man lämnar hennes sida tar det 1 sekund så är hon uppe ur sängen. Så igår låg i en herrans massa timmar med henne och försökte få henne att sova. Jag ger mig ju inte heller, hon SKA ligga i sängen när det är läggdags och så är det bara! Ingen kompromiss. Men nu får vi se hur det blir när dagis börjar.. Jag funderar starkt på att börja med Anna Wahlgren kuren. Den verkar ju funka på alla ungar och sedan sover dom som änglar enligt föräldrar som har kört den kuren. Det jobbiga är väl att man måste vara stenhård och inte ge sig, och ibland tar mitt tålamod slut och då behöver jag en paus! Sedan ska man tydligen ligga bredvid barnnet hela natten o det ska sova i eget rum och så, och jag delar ju rum med henne, men man kan väl göra några undantag. Måste väl inte föja det till 110 procent... Jaja, vi får se hur det blir :)

Idag har vi haft besök, och så har vi varit ute nästan hela dagen och busat och lekt! Vi var nere vid havet och lillan ville så gärna bada, haha. Så då fick hon göra det. Sedan gick vi en promenad och tillslut handlade vi lite mat och käkade. Nästan som en lördag idag ;)

Har ingen lust att skriva detta för då lär hon väl vakna bara därför. Men efter att ha varit ute hela dagen och hon har inte vilat en enda gång eftersom hon vaknade ganska sent eftersom hon somnade vid 2.30 inatt, så somnade hon efter ett bad vid 19.30. Hon har vaknat ett par gånger och man har fått ligga bredvid henne, men hon har ju iallafall somnat om och det är ju det som är huvudsaken! Och nu bara för att jag skrev dessa rader så hör jag gnäll inifrån sovrummet... Såklart!:) Men jag ska ändå lägga mig och sova nu. Imorgon är det lite party på tapeten!:) Ska bli skitkul!

Godnatt lovers



på stranden idag!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0