Allt blir inte alltid som man tänkt sig... (plus bilder!)

Publicerat: 2011-07-29 Kl: 23:15:58 | I kategori: Bilder


Hej lovers! :)

Hur mår ni? Jag har inte uppdaterat på ett tag för att jag har inte haft något internet, så jag har bara suttit via mobilen och det är alldeles för jobbigt att uppdatera genom den. Därav ingen bloggning från Emma Maria!

Det har varit ett par omtumlande dagar den senaste veckan. Saker och ting har vänts upp och ner, kastats omkring och det har bara varit allmänt kaos i mitt känsloliv och psyke. Tur att man är härdad, annars vettetusan hur det hade gått. Jag kan ju inte förneka att det är jobbigt och kommer att vara tungt ett bra tag framöver, men det är så det funkar. Då får man känna att man lever, typ. Om man ska se det från den ljusa sidan...

Idag sov jag halva dagen. Haylee var med faderskapet och badade nere i havet, hon har blivit helt såld på havet den lilla tjejen! Hon är as tuff, hon går ner i vattnet tills hon inte bottnar mer och halva ansiktet är under ytan liksom, hahaha. Så duktig min Haylee :) Hon förändras mer och mer för varje dag som går, hon har utvecklats världens personlighet och det är en fröjd att få uppleva allt hon uppelver för första gången, tillsammans med henne! Hon är så nyfiken och precis allt som kommer i hennes väg ska utforskas. Vändas upp och ner på, smaka litegrann, lukta, kasta för att se hur föremålet i fråga studsar mot backen, osv. Stöka ner är det roligaste hon vet, men hon är duktig på att städa upp efter sig om man ber henne också :) Hon har fått 2 nya tänder, wiiiie äntligen liksom. Som jag har väntat på dessa tänder!:) Två kindtänder är det. En uppe och en nere, på varsin sida.

Imorgon får vi se vad som händer och sker... Kanske går ner till havet, hörde att det ska vara finväder och supervarmt imorrn! Kanske man kan återfå sin bruna färg på kroppen som nu är alldeles för blek. Och jag orkar verkligen inte ligga i solarium när det är så sjukt kvavt ute hela tiden.

I onsdags var jag ut. Hade supertrevligt och Gurkan var inte lika rolig som man trodde att han skulle vara! Men eftersom man var full och glad så tyckte man ju det för tillfället. Dansade och hade roligt som alltid med Sandra. Bra kväll allt som allt ;D

Nu blev det mycket text här. Ikväll gör jag absolut ingenting, njuter av lite ensamtid och bara är Emma!!:) Ska ta ett bad och slappna av tänkte jag. Uppdaterar nog någon mer gång under kvällen ska ni se... Kram!!




Haylee ville ha på sig mössa inomhus, mitt i sommarn :) Söt!


Lillan har även lärt sig att pussas, alltså en RIKTIG puss. Med smack och allt,
precis som vi vuxna gör liksom :) Super gosigt när hon pussar en på kinden ;)


Emma Pemma


Trött cheiii




Kommentarer
Postat av: karla

du har en sån söt och fin dötter=) kram karla

2011-08-01 @ 20:35:27
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0