Svårt

Publicerat: 2011-02-10 Kl: 23:59:41 | I kategori: Mina funderingar


Just nu mår jag inte så bra. Därför blir det inte så mycket skrivet här just nu. Det händer mycket som är jobbigt att handskas med, så humöret är inte det bästa och inte heller lusten att blogga. Det känns som en värdslig sak när verkligheten kommer ikapp en. Jag önskar att jag kunde göra något. Min älskade M. Var stark, som jag vet att du kan vara. Bortsett från Haylee är du den jag älskar mest i världen. Det gör mig så ont att känna din smärta. Kämpa, sluta aldrig att försöka. Ingenting är hopplöst och allt går att ordna, om man vill. Du är bäst, vackrast och underbar! Du är värd så mycket mer. Livet har så mycket vackert att erbjuda om man öppnar ögonen och fokuserar på det värdefulla i livet. När allt kommer omkring så är familjen det enda sanna man har här i världen. Allt som spelar roll är familjen.
Min familj - jag älskar er! Tack för att ni finns. 


Två månader gammal Haylee med sin mormor ♥


Jag, finaste Ante och mamma. 
Nacksta sommaren 06



Kommentarer
Postat av: madde

Fint skrivet Emma:) det är så sant det du skriver! fler borde tänka så.

jag Hoppas du har fina vänner som stöttar dig och finns där för dig genom det jobbiga.

Kram / Madde & Ella

2011-02-11 @ 00:04:30
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Fanny ♥

åh nej, är det något med mamma din? :( Många varma kramar ja håller mina tummar och tår för att allt ska gå bra!! tänker på er.

2011-02-11 @ 00:38:09
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0