Jobbigt

Publicerat: 2011-12-06 Kl: 23:17:29 | I kategori: Min vardag


Hej! Längesedan jag skrev nu igen, haha. Det blir länge mellan gångerna men det är bara för att jag inte har någonting att skriva om typ. Eller, det har man väl alltid egentligen - och har man inte det så hittar man något att skriva om. Det handlar väl mer om att lusten inte finns. Hoppas att få tillbaka den snart! Det brukar ju komma och gå detdär med blogglust... :)


Ja, vad händer i mitt liv då? Skolan är snart slut, mycket som ska göras nu såhär i slutet men det är okej. Haylee går på dagis och trivs som bara den. Förra veckan var hon inte där två dagar för hon spenderade tiden med sin pappa istället, och så fort hon kom hem började hon fråga "Helli (Haylee) gå dagiiiis, Helli leka Nina" Haha. Så man märkte verkligen att hon saknade dagis då och i måndags var ingen gladare än henne att få gå dit! Skönt att hon trivs...

Kan inte förstå att den lilla människan blir 2 år om ungefär 1 månad. Heregud... Förstår ni det? Alltså, hon föddes ju nyss och är fortfarande min bebis. Ska hon verkligen fylla två år? Helt sinnessjukt. Kommer aldrig att förstå vart tiden tar vägen. Jag längtar iallafall till födelsedagen.. Det blir kul nu när hon är lite äldre och förstår allt med paket och blåsa ut ljusen på tårtan och allting sånt. Vi har bestämt att ha ett gemensamt kalas för henne, för hennes skull :) Så kalaset blir väl nästan identiskt med hennes 1års dag, och det känns ju bra. Då får hon vara på hemmaplan och känna sig trygg och omringad av alla sina nära och kära på sin egen dag. Mammas gos! Så duktig, helt otroligt vad smart hon är. Man blir ju helt chockad flera gånger om dagen, och rolig är hon så in i h*vete.  Alla som träffar henne skrattar åt henne. Hon gillar verkligen att skämta och göra sig till och få folk att skratta. Och när man skrattar åt henne så gör hon samma sak igen och igen och igen för att man ska fortsätta skratta. Haha :) Sötnos!!

Nu är hon hos sin pappa och har varit där sedan igår, och jag saknar ihjäl mig efter henne. Kommer aldrig vänja mig vid att vara utan henne! Det måste vara en förälders största mardröm, att behöva vara utan sitt barn. Okej om det är några timmar eller kanske en dag, men när det är ett återkommande faktum så suger det verkligen. Usch! Hatar detta... Men det är ju för hennes skull, hon älskar ju både mig och sin pappa lika mycket och behöver oss bägge två lika mycket. Och vi båda älskar henne mest av allt och vill hennes bästa, så självklart kommer man överrens för hennes skull. Haylee, det är konstigt hur mycket kärlek du kan framkalla!

Nu ska jag sätta mig och se på Gossip Girl och Desperate Housewives. Har ingen dator heller, den ska lämnas in imorgon! Ska bli skönt att få den fixad. Den är ju inte ens ett år gammal, man undrar ju hur den kan paja redan. Den var ju sjukt dyr också. Skit elektronik.

Jaja, ha det så bra! Jag är inte hemma så jag har tyvärr ingen bild att bjuda på... :/













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0