Every step I take, I'll be missing you

Publicerat: 2011-12-30 Kl: 11:15:38 | I kategori: Min vardag


Gooodmorgon! 

Jag har fortfarande ingen dator, Mediamarkt är några jäkla popcorn. Hur länge kan det ta att laga en dator egentligen? 

Jag har ingen blogglust alls ändå, vad ska jag skriva om? Jag är så less på er idioter som inte gör annat än att snacka skit. Seriöst har ni ingenting bättre att göra på dagarna? Hur orkar vuxna människor hålla på så, det är bortom mitt förnuft. Hitta på nått om er själva och snacka om istället för att hitta på saker om mig, the game's getting old.. 

Hade en superbra jul iallafall. Haylee fick sjukt med julklappar eftersom hon firade två julaftnar, först hos mig med min familj och sedan hos sin pappa med familj. Hehe, hon hade tydligen varit snäll i år min tjej! :) Och snart fyller hon år med, nu har hon ju fått alla leksaker man ville köpa, haha.. Vi får se vad hon får när hon fyller år då! 

Fick massa presentkort i julklapp så jag har handlat hur mycket som helst i dagarna här.. Mest till Haylee som det alltid blir när man handlar. Varför är det så? Det är mycket roligare att köpa till henne :) Nya skor har hon också fått, det behövs alltid extra! Ska snart åka och hämta mitt hjärta, ååh vad vi ska mysa idag. Love you mitt lilla hjärta! Bebeeee love.
Vi hörs. 
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0