8 dagar!

Publicerat: 2011-08-10 Kl: 22:12:36 | I kategori: Min vardag


Heeej! 8 långa dagar har gått sedan jag sist gav er ett riktigt inlägg, förfärligt gjort av mig!! ;)

Vad har hänt då? Inte mycket. Vi är mest hemma och myser och jag trivs faktiskt med det. Stundtals blir man tokig, men vi har flängt runt så mycket under sommaren så det behövs att vara hemma och på hemmaplan! Skönt för Haylee om inte annat :) Hon har precis börjat dagis igen, i måndags. Vi har kört med en "lugn" inskolning, 9-11 måndag-onsdag, imorgon och på fredag blir det dock till 14. Så att jag får lägga henne och så. Måndag är det lämning igen! Men hon är så mycket tuffare nuförtiden, hon struntar typ i mig och spatserar iväg utom mitt synfält vilket är ovanligt, eller har varit iallafall. Hon tar fröknarna i handen och vill gå med dem istället för med mamma. Haha, men det känns så bra. Det blir tydligt vilken utveckling hon har gjort! Min duktiga tjej! Älskar verkligen hennes dagis alltså. Tråkigt bara att bådas våran favoritfröken är ledig, dock kommer hon tillbaka nästa vecka. Den andra fröken ska gå på mammaledighet vilken dag som helst, också tråkigt!! Men jaja :)

Hon sover så mycket bättre på nätterna nu också. Tvärdäckar vid 20tiden och sover hela natten utan avbrott! Men jag måste fortfarande väcka henne på morgonen, haha. Tröttmössan min :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan hoppa ner i sängen. Imorgon är det som sagt en "långdag" på dagis. Jag är så kär i vissa barn där alltså, haha. Sedan efter dagis ska vi träffa fina Sandra och lilla Lea, och förhoppningsvis (för Haylees skull) så får Kajsa följa med också!:) Så ska vi bränna lite fett!

Sov gott.



Jag och Haylee på Drakborgen i lördags!:) Paradiset för henne, haha.
Tack Eva och Keilie för sällskapet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0