Huvudvärk

Publicerat: 2011-05-06 Kl: 20:06:25 | I kategori: Min vardag


Hej fredag!

Vilken sjukt tråkig dag det har varit idag. Sandra och Jasmine har varit här i några timmar och det var ju kul. Vi gjorde pannkakor som barnen inte var särskilt intresserade av, alls. Haylee har inte haft någon vidare aptit överhuvudtaget idag, jag vet inte varför. Hon har fått 4 nya tänder, två uppe och två nere. Det beror kanske på det, hon har nog ont i munnen.

Grannarna har fest ikväll som vanligt, denna helg är det öronbedövande och hela min lägenhet vibrerar. Jag blir GALEN! Jag hatar musik och höga ljud efter kl 20.00. Jag vet att man får låta till kl 22, men man behöver ju inte ha på högsta volym... Idioter.

Jaja. Jag och Haylee var ute en sväng nu på kvällskvisten när det blev så fint väder. Hon har ju varit så himla sjuk hela veckan så hon har ju inte fått vara ute något, så det var riktigt uppskattat av henne. Nästa vecka är det dagis som gäller varje dag hela veckan, och skolan för mig.

Nu ska vi ha fredagsmys och bebi ska gå och sova alldeles strax. Jag själv ska väl försöka plugga lite också..

Vad gör ni denna fredagskväll?
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0