Trevlig helg

Publicerat: 2011-03-14 Kl: 13:31:53 | I kategori: Min vardag


Goddag på er :) 

Helgen har varit underbar på alla sätt och vis. Nej men den har faktiskt varit riktigt trevlig :) I lördags så åkte jag och lillan ner på stan och mötte upp Sandra och Jasmine. Vi åt en glass på McDonalds och vi åt lite mat och så.. Barnen gick runt själva på storgatan och det tog nog 30 minuter för oss att ta oss från Mcdonalds till Navet, haha. Man får ju ha tålamod när ungarna ska gå själv... Sedan åkte vi hem till Sandra och myste på bara. På tidiga kvällen gick vi ner på pizzan där vi träffade Ewe och Thelise, så satt vi alla och käkade o drack dricka. Jag köpte ingen pizza då jag tyckte att det räckte med att äta mcdonalds på en dag, haha.. Men det var iallafall trevligt. Sedan följde jag och Haylee med dom hem en stund medans vi väntade på bussen. 

Igår så åkte vi till Granloholm och hälsade på Emmapemma och Mio :) Det var så roligt och mysigt! Jag fick snusa på lillbebi, men han var lite arg på mig och jag blir så nervös så jag vågar fasen inte hålla i så små barn. Jag vet inte hur man gör. Kan fasen inte fatta att min dotter varit mycket mindre än sådär, herregud. Nu är hon en självständig liten dam som inte gör annat än att gå och gå och gå... Igår gick hon runt runt i Emmas lägenhet och jag sprang efter och tog undan allt som hon kunde förstöra för stackars Emma, haha. Det var enklare att hälsa på folk när hon var nyfödd och bara låg stilla ;) Ååh så gulligt då, måste bara säga. När vi nyss hade kommit så satt Emma med Mio i famnen, så gick nyfiken i en strut Haylee dit och ville titta på han. Då böjer hon sig fram och ger han en stor puss på kinden. Haha goooosen min! Hon vart kär hon. Hon trodde nog att han var en docka eller nåt, för hon skulle hela tiden gå dit han var och ta på han och en gång provade hon att lyfta upp han ur sin babysitter... Tokjänta! Nej men det var iallafall jättetrevligt att träffa dom :) Emma bjöd på världens godaste mat och så, skit gott var det... Så tack för igår Emsen. 

Idag vaknade jag o lillan tidigt, vi somnade vid 21 igår båda två. Jag var så sjukt trött. Men nu har jag iallafall fått den där Blutsaften av min mormor, och provade att dricka första gången idag, och jag säger bara fyyyyyy. Vad vidrigt det smakar. Men jag hoppas att den gör någon skillnad och att jag blir piggare, jag orkar inte vara trött varenda vareviga dag. 

Nu ska jag storstäda lägenheten medans lillan sover, hon vaknar väl snart. Kram på er

(bilder kommer ikväll, kan inte ladda kameran för jag hittar inte sladden...)

Kommentarer
Postat av: Erika

Verkligen! Ser tokmysig ut!:)

2011-03-14 @ 19:12:00
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0