Sol sol sol

Publicerat: 2011-03-11 Kl: 14:25:12 | I kategori: Min vardag


Idag är det strålande sol! Det trodde man inte igår när man var ute i snöslasket. Usch och fy, varför ska det hålla på och komma en massa äckel snö när man precis börjar få vårfeelings? Nä, bort med vider snön. 

Idag är det soligt, tänkte jag skriva igen. HAHA. Vi har inte kommit ut och gjort något än, vi har bara tagit det lungt och jag har städat och lite så. Ska göra mig iordning och sedan ta och bege mig ut i vårsolen. Mysigt :) Hade ju mina egna planer som jag gjort upp, men dom sprack. Dagsplaner alltså. Tråkigt!

Nej, nu har jag ingenting att skriva om här känner jag. Vi hörs ikväll istället, ha en fin dag mina kära. 


Älskar detta linne, det är så fiiiint :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0