Klockan är seeent

Publicerat: 2011-03-11 Kl: 01:43:17 | I kategori: Bilder


Ja, kolla vad klockan är på dygnet. Herregud, vad gör jag vaken? Haha.. Nej men det blev lite sent idag, vi var och tittade på Dannes träning förut och så. Sedan när jag kom hem var det bara att lägga lillan, sedan ta tag i bombnedslaget som kallas lägenhet. Nu är det skinande rent igen, nästan iallafall. Jag kunde ju inte dammsuga och därmed inte skura golven heller, men det får jag ta imorgon bitti. 

Idag har vi inte gjort så mycket vettigt. Haylee tog världens längsta sovstund mitt på dagen, hon brukar aldrig sova middag så länge som idag. Hon sov i 2 timmar, och hon brukar vila i typ 45 minuter i vanliga fall. Så det var skönt, men det var nästan så att jag blev lite uttråkad när det vart så tyst. Och precis när jag började tänka tanken "Kanske jag ska lägga mig och vila jag med.." så slog hon upp sina ögon :) Såklart! Men det gjorde ju ingenting. 

Imorgon vet jag inte vad som händer och sker. Jag känner iallafall att jag vill komma UT, göra någonting. Träffa någon vän eller så, vi får se vad dagen har att erbjuda. Men för att det ska komma en morgondag så måste jag först gå och lägga mig, så det ska jag göra nu. Sov så gott mina vänner!


Jasmine och Haylee har varit på godisbutiken och handlat godis :)
(Det var varmt den dagen och Haylee tog av sig vantarna hela tiden)


Haylee sitter toknöjd över sin klubba, och Jasmine visar upp hur myyycket godis hon har köpt. 
När mamma Sandra skulle ta en godis så skrek Jasmine i högan sky "NEEEEEJ, MINAAAA MIIINAAA MINAAA!!!" Hahahah söti

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

superfin blogg! vilken söt dotter du har, jättefint namn :) kram!

2011-03-11 @ 07:32:07
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0