Sova

Publicerat: 2011-06-30 Kl: 00:57:28 | I kategori: Min vardag


Nu ska jag alldeles strax gå och sova. Inga måsten ikväll inte, så som att tvätta eller städa som jag annars måste göra på kvällen för att jag ska kunna få sinnesro och sova gott :) Man kan inte vakna till ett stökigt hem!!

Ikväll var Lillan sjukt jobbig att lägga. Igår med. Det tar en herrans massa timmar, och under de timmarna skriker hon kasnke 80% av tiden! Man blir sååå frustrerad, samtidigt vet man inte vad som är fel heller. Övertrötthet förmodligen, eller solsting? Måste googla!

Idag har vi legat på Kubenbadet exakt hela dagen. Hur jävla lovely som helst. Vi sov hos Sandra och Jasmine inatt, så kom Zofie och hämtade mig och lillan kl 10, och sedan brummade vi ut till Kuben. Proppfullt med folk och ungar som det är alltid är där... Hennes pappa kom och lekte med henne också, och det var ju hur kul som helst för henne eftersom dom inte hade träffats på ungefär en vecka. Så fick mamman ta det lite lugnt och sola ifred :P haha! Jag har bränt mig ännu mer idag, fy vad ont jag har nu. Har knäppt bilder på ryggen med självutlösaren på kameran, och fy fan hur jag ser ut! Jag är så sjukt röd. VARFÖR? Ingen annanstans, bara på ryggen. Om jag tittar från sidan så ser man jättetydligt skillanden där huden övergår från brun till röd. Helt stört.

Imorgon flyttar vi till Nacksta! Vi ska bo i mormors lägenhet medans hon är i Stockholm över sin semester. Skönt att komma närmare stan och slippa åka buss vart man än ska. Då behöver man inte planera allt och pussla ihop tider och scheman för att man ska kunna göra det man vill. Det underlättar med andra ord. Otroligt tacksam till mormor! Men hon vill bara ha någon som vattnar blommorna, det är därför ;-)

Jag skulle ha haft en resesäng att ha där.. Hon sover ju aldrig i egen säng, bara på kvällen innan jag går och lägger mig. Vår säng hemma är väldigt låg så hon kliver upp och ner själv i den ju, men mormors säng är superhög! Jaja, det löser sig. Hon har ändå pappavecka veckan som kommer, så jag blir ju ensam :( Får kidnappa henne på dagarna!!!

Jag längtar ihjäl mig tills på fredaaaaaaag. Woho! Please let it be friday when I wake up tomorrow (a) 

Nu ska jag gå och lägga mig. Om jag klarar av att ligga på ryggen det vill säga, haha. "jag bränner mig aaaaaaldrig..." jo tjena. Det fick jag äta upp ;)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0