Myskväll

Publicerat: 2011-06-27 Kl: 22:59:29 | I kategori: Min vardag


Hej bloggen!

Ska försöka ta upp detta med bloggandet igen, det är ju roligt egentligen bara man orkar skriva. Men det är så jobbigt när man har ett liv som man inte vill lämna ut helt öppet i bloggen, eller snarare när man inte kan skriva allt man gör och känner. Hemligheter suger! :)

Igår var en tung dag, fyfan. Jag gillar inte såna känslor! Men det är bara att acceptera och inte analysera sönder allt. Svårt dock. Det är en underbar känsla när man får vara med den person man vill, men annars är det väldigt svårt.

Idag har vi varit och stekt på Kubenbadet med Sandra, Jasmine, Therese och Nicklas. Gosigt! Haylee hoppade från kanten med Sandra ca 808 gånger och det var lika roligt varje gång :-) haha. Jag orkade ungefär 4 gånger. Men vi blev inte där så himla länge. Det är ju så sjukt mycket ungar överallt och jag gillar inte andra barn!!! En ungjävel, en pojke i ca 9 årsåldern kastade en hård tennisboll 1 cm från mitt och Jasmines ansikte. Då blev jag förbannad och kastade tillbaka, men jag träffade inte :P Haha!!

Nu sitter vi hemma hos Sandra. Barnen sover och vi ska se en film för Sandra tjatar så mycket. Jag såg en helt sjuk film häromdagen, Limitless heter den. SE DEN! Så grym :) Vilma du skulle nog gilla den!

Imorgon ska vi på Himlabadet och steka ännu mer. Först måste vi bara köpa olja! Annars blir man ju inte brun känns det som.

Hoppas alla haft en bra midsommarhelg, för det har jag! :)
Puss


Mitt hjärta





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0