Va?

Publicerat: 2011-07-17 Kl: 19:24:31 | I kategori: Min vardag


lisa om Hatar att vara utan henne..:
har inte din dotter en far, kan du inte lägga ut en bild på din förra familj,din alldeles egna
har nyss börjatläsa din blogg och den verkar bra, är bara nyfiken om hur det är att ha barn ensam och hur det gick till



SVAR: Skriv gärna så att man förstår vad du menar. Vadå min alldeles egna har precis börjat läsa min blogg? Jag har ingen familjemedlem som heter Lisa. Det finns en massa bilder på min "förra familj" i tidigare inlägg som du kan titta på. Min dotter har en far. Daniel heter han, för dom som har missat det. Vi tar hand om henne precis lika mycket, har henne varannan vecka och det funkar bra även om det är en jobbig omställning för oss alla tre, såklart. Annars skulle det ju vara något fel. Hur det gick till är alldeles för privat för mig för att ta upp här på bloggen. Ingen annan än jag och Daniel behöver veta hur det gick till och varför vi separerade. Och givetvis Haylee kommer att få veta det, när hon är stor nog att fråga och vilja veta.





Kommentarer
Postat av: Ewe

Din alldeles egna familj miffo;)

2011-07-18 @ 19:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0