Sorry I cannot here you, I'm kinda busy! ;-)

Publicerat: 2011-07-19 Kl: 13:42:59 | I kategori: Min vardag


Hej hej, hemskt mycket hej!

Ni kan inte ens försöka förstå hur trött jag är idag. Detta är fruktansvärt och plågsamt! Jag vill soooova. Inatt fick jag inte ens en enda liten blund. Sov inte ens en minut. Dels för att det var så otroligt ljust ute, och för att jag helt enkelt inte fick någon ro i kroppen. Tankarna snurrade (somvanligt!?) och det var sjukligt varmt inne. Jag låg nerbäddad i sängen från ca 01.00, och klev bara upp för att dricka vatten ett par gånger. Jag "satt" inte vaken, utan jag gjorde verkligen tappra försök till att somna. Men det gick inte. Vid 8 när Jasmine vaknade så tänkte jag att jag skiter i det, och lägger mig tidigt ikväll istället. Imorgon har jag saker att uträtta. Bankärenden, köpa nya skor till mig och Haylee, köpa kläder till henne och mig, fixa pass + nytt leg, bolaget, sola med Sandra och sedan utgång på kvällen. Vi blir ett par tjejer så det ska bli jättemysigt! :-)

Längtar ihjäl mig efter min dotter nu!!! Lillan, min älskade lillan. Men imorgon ska vi ses och pussas lite och på torsdag är hon min i 1 vecka! När hon åker tillbaka till sin pappa så åker mamsen på en liten semester som ska bli så jävla härligt. LÄNGTAR!!! Wie. Har väntat på detta länge nu. Alldeles för länge. Det märks, på mer än ett sett. Hahaha.. ;)

Snart ska jag hämta min guddotter på dagis och sedan ska vi väl leka i nån lekpark ett tag. Lovade igår att måla hennes naglar i samma färg som mina egna, och så lovade hennes mamma att om hon somnade igår så skulle hon få titta på Hello Kitty och äta glass efter dagis. Så då måste man ju hålla vad man lovat. Det var ju det värsta man visste som barn, när ens föräldrar, eller vuxna överhuvudtaget inte höll vad det lovade. Så ska jag aldrig bli! Ska aldrig lova min dotter något bara för att hon ska bli nöjd och tyst för stunden så man slipper tjatet. Barn längtar ju så intensivt och innerligt. Att då låta dem bygga upp förväntningar för att de inte ska tjata hål i huvudet på en, för att sedan bli tvungen att se deras besvikna min dagen efter. FY FAN för föräldrar som gör så! Usch.

Nu ska jag vila en stund innan baby J ska hämtas. Imorse gick jag en mysig promenad till stan och hem igen, kl 09.00 ;-) Nu jävlar ska det brännas fett!!!

Puss på er - lovers and haters





I lördags när vi hade bubbelmys hos Daniel :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0