Lite om mig. (Nu har jag tråkigt)

Publicerat: 2011-07-09 Kl: 02:03:42 | I kategori: Min vardag


♥ Jag anser mig själv vara väldigt smart. Haha. Vissa kanske inte håller med men jag tycker faktiskt att jag är allmänbildad och smart på riktigt! Jag vet lite om mycket och mycket om vissa saker.

♥ Jag älskar att diskutera. Alltså inte om man bråkar med någon och så, men t.ex. att ha en mogen och realistisk diskussion om någonting viktigt med en intelligent person. Så himla intressant!

♥ Jag har inte gått ut gymnasiet. Jag gjorde inte det på grund av lite personliga anledningar som jag inte vill dra upp i bloggen, och det finns kanske 3 stycken som vet den riktiga anledningen till varför jag hoppade av. Men iallafall. Jag hatar att jag inte gjorde mitt bästa! Onödigt att behöva låna pengar för att plugga någonting som man till och med fick pengar för förut. Så kids, sköt skolan!

♥ Jag har väldigt svårt att öppna mig och prata om känslor. Jag gör det inte med personer som jag vet kommer att prata med andra om vad jag har sagt. Om jag ska kunna berätta hur jag verkligen känner så måste jag också kunna verkligen vara säker på den personen.

♥ Jag har otroligt svårt för beslutsfattande. Beslut är det värsta jag vet! (Alltså riktiga beslut menar jag nu, inte typ vilken pizza jag ska välja). Det känns så... avgörande, på något vis. Vilket det ju också är. Jag har ofta svårt att bestämma mig för hur jag vill ha det, men när jag väl vet vad jag vill ha så tvivlar jag aldrig sedan.

♥ Jag hoppas inte att Haylee växer upp utan syskon.

♥ Jag vart kär på riktigt första gången som 12-åring och är lika hopplöst förälskad i samma person nu som då.

♥ Det tar över 1 timme att platta mitt hår.

♥ Jag är sjukt slarvig. Men samtidigt klarar jag inte av när det är stökigt och så. Men om jag själv har stökat till så gör det inget, för då vet jag ju att jag kommer att städa sedan. Jag går aldrig och lägger mig om hemmet är i odugligt skick eller om det finns disk i diskhon.

♥ Om Haylee skulle varit en pojke hade jag velat att hon skulle heta Nino eller Liam.
(Men jag är så gudomligt glad över att jag fick en flicka...)



Kommentarer
Postat av: madde

du kan aldrig vara smartare än mig och sandra emma!!!:P





"♥ Det tar över 1 timme att platta mitt hår." ASG.... :D

2011-07-09 @ 09:09:18
URL: http://mariamadele.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0