Träning och pulka

Publicerat: 2011-01-20 Kl: 12:44:42 | I kategori: Haylee 12-18 månader


Idag blir det lite träna på att gå för lilla damen :-) Ska försöka filma när hon tar några stapplande små steg... Haha. Visst är det lättast för dom att lära sig gå barfota? Fast halksockar funkar ju också bra, men hon har bara för stora halkisar. Storlek 19-21, och hon har ju bara storlek 16 på små fossingarna sina. 

Natten var ganska bra, hon drömde ganska intensivt men det kanske inte är så konstigt med tanke på vad hon lärt sig under dagen igår? Hon är så duktig min prinsessa.

Idag ska vi gå ut och åka lite pulka hade jag tänkt, nu snart innan solen går ner. Det ser ju ut att vara så fint väder ute :-) Hoppas det inte är så blåsigt bara... 

Nej, nu ska jag sätta lite fart här. Ska borsta tänderna på Haylee som jag glömde göra imorse, och så ska jag fixa iordning lite här hemma och ge Haylee lunch innan det är dags att gå ut. 

Ha en bra dag!!


Tussen

Kommentarer
Postat av: SVENSKK

SVAR: Åh, vad kul att du gillar att jag videobloggar! Tummen upp! Kul att höra liksom..



Ja, deras namn är ju som gjorda för varandra! ;) Tihihii! KRAM!

2011-01-20 @ 14:43:27
URL: http://svenskk.se/
Postat av: karla

sööt tjejen!

2011-01-21 @ 00:22:22
URL: http://karlitalatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0