Bristningar

Publicerat: 2011-02-01 Kl: 12:24:29 | I kategori: Min vardag


Jag har kommit fram till att mina bristningar inte försvinner, som alla säger. Nu är Haylee 1 år gammal och dom är inte ens blekta än. Men äh! Jag har vant mig ;) Men man kunde ju ha hoppats på att inte få några. Dock har jag absolut inte många alls, men ändå... Kunde jag inte ha skonats, jag var ju bara 19 när jag fick henne :) 

Nu ska jag pyssla på lite här hemma, är så trött idag, trots att lillan sov i ett svep från 19.30-08.30! Dutti tjejen. Sedan har vi ätit pannkakor och Haylee har ätit sylt med pannkakor, haha tjockis. 

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: tomas sjöström

Vi kommer med dammsugaren nu!

2011-02-01 @ 19:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0