allt har gått superbra under inskolningen!...

Publicerat: 2011-04-15 Kl: 20:55:45 | I kategori: Min vardag


allt har gått superbra under inskolningen! Det har varit väldigt roligt och spännande att få vara med i fyra dagar, väldigt bra så att man får se exakt hur allt går till. Fröknarna är toppen, alla tre men särskilt en :) och så sover barnen ute, vilket jag älskar! De sover ju tusen gånger bättre utomhus i friska luften :) Lämningen imorse gick också bra. Hon blev lite förbannad men det gick över direkt. Men visst värkte det ordentligt i mammahjärtat, men allt hade gått bra. De var bara fem barn där idag, så det var lugnare än föregående dagar. Imorgon står kalas på schemat. Gud, jag är inte van att kliva upp så tidigt sm jag gör nu, vilket resulterar i en sjukligt trött Emma. Men så får de va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0