Extrem trötthet

Publicerat: 2010-09-03 Kl: 21:38:03 | I kategori: Min vardag


De senaste dagarna har jag haft riktiga sömnproblem alltså. Jag kommer verkligen inte till ro!! Det är jättejobbigt. Inatt somnade jag in riktigt vid 06.30. Skrev ett sms till Danne som var i ett annat rum kl 06.00 på morgonen och frågade om han var vaken, haha. Ville att han skulle komma upp med lite dricka! Det ville dock inte han, så då somnade jag väl istället antar jag...

Haylee bestämde sig dock för att vakna vid 09. Då ville jag bara gråta av trötthet efter 3 timmars sömn. Men det är ju inte mycket att göra, så man får ju kliva upp i vilket fall som helst. Så jag skyndade mig att klä på oss och sedan gick jag på ICA för att köpa min efterlängtade marabou polka, som jag, dum som jag ääääär, glömde att köpa igår. Jag äter ju en sån per kväll!!! Höll på bli galen när jag inte hade nån igår :(

Gick hem och la mig och vilade med lillan, då hon höll på att somna i vagnen ute. Men det tillät jag icke, utan hon fick vänta tills vi kom hem så att mamma kunde vila samtidigt :P Skönt! Dessa små powernaps är guld värda.

Eftermiddagen har spenderats med Sandra och Jasmine! Vi gick runt lite på stan, åt på Sibylla och sedan gick vi hem till hennes mamma. Åkte hem tidigt idag, kl 19. Lillan min somnade i vagnen direkt och sover fortfarande :D Woho! Duktig tjej.

Nu ska jag lägga mig och sova, och ta igen min sömnbrist från igår. Hoppas ni har en bra kväll med mycket fredagsmys :-) Kram på er.

Svar till Zofie:

1. Ja, visst fan var det vidriiiiiigt!!
2. Det skulle vara en bild på en Marabou Polka där, men den verkar inte ha kommit med :-(
3. Det är Evelinas egen vagn, som hon använder till William och Thelise. Men William går ju oftast, och vi skulle bara gå en liten bit så då fick Haylee sitta där istället för att vi skulle släpa med oss två vagnar, varav en med en tom plats! :) Puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0