tjej dag :)

Publicerat: 2010-10-03 Kl: 14:47:34 | I kategori: Min vardag


Idag är det bara jag och Haylee hemma.. :-) Pappan är och fiskar i Östersund. Hoppas han får nån firre nu då..

Jag och Haylee har tittat på Idol hela dagen. Och nu ska vi storstäda lägenheten! Hon springer runt i gåstolen och utforskar varenda pryl hon kommer åt. Nyss har hon stått och pillat på tvn i en evighet. Det var väldigt roligt tydligen..

Väntar på att Haylees farmor ska komma förbi innan hon åker hem till Västerås igen, så skulle hon komma upp hit en sväng. Det är ju på vägen :) Hon ska sy gardiner åt oss, jätteduktig är hon. Hur snällt som helst! Så jag hoppas att hon är klar med något par, så vi kan sätta upp dom. Då skulle jag bli glad!!

Sandra och Jasmine ska komma hit också. Men först måste jag städa. Så ska sätta fart nu. Kram på er.

Vacker! :) I somras. 5 månader gammal ungefär.. 4 kanske. Tror det är i maj??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0