Gullungen min

Publicerat: 2010-10-07 Kl: 13:46:04 | I kategori: Min vardag


Sitter och leker tittut med gullungen min, som är lite småtrött och håller på att skratta ihjäl sig. Haha, jag och Danne leker alltid med henne på kvällarna innan hon ska sova, och hon skrattar som en galning varje gång. Alltid när hon är tröttis :) Haha, sådär som på den där videon med hunden om ni minns den. När hon asgarvar. Hahah, det värmer i mammahjärtat när hon är sådär.

Men nu måste jag lägga henne, nu var det inge kul längre. Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Anna Lindström

Haha..Ja jag kanske var lite otydlig med det, Jo han lever!

2010-10-07 @ 17:04:47
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0