Begravning

Publicerat: 2010-10-14 Kl: 23:08:17 | I kategori: Min vardag


Imorgon är det Anders begravning... Känns ganska jobbigt faktiskt. Jag har aldrig varit på en sån, förutom en gång när jag var typ 10 år. Det minns jag knappt. Eftersom jag inte har någon tvättstugenyckel ÄNNU, helt sjukt jag vet, så har jag typ inga kläder heller. Så jag får ta på mig nåt svart bara... Äh, ingen ska väl titta på mig ändå :)

Idag har jag och babyn myst hela dagen. Vi klev upp tidigt, trots att hon somnade ganska sent igår. Sedan kom hennes faster Erika hit vid 10 tiden.. Så då umgicks vi lite, tittade på tv och lekte med lillan.

Det verkar mest vara den där spaghettin och köttfärssåsen som är poppis hos lillan min... Idag fick hon ris med kyckling och grönsaker, och det var inget roligt! Men pappan får prova imorgon och se om det går bättre då.

Vi har varit hos min mormor och hälsat på på eftermiddagen, ätit lite macka och pepparkakor :) Mums! Pepparkakor, måste köpa en burk med såna..

Sedan har vi storhandlat idag, det behövdes verkligen! Så Danne åkte iväg och gjorde det med sin syster, bilbarnstolen är i min mormors bil så jag och lillan följde inte med..

Nu ska jag snart hoppa i säng, måste upp tidigt imorgon och göra iordning mig! Det tar ju flera år för mig att duscha, torka håret, platta allt satans hår som jag har, sminka mig (det går fort), och därimellan så ska jag titta på tv, ta hand om Haylee, städa lite, göra saker, sitta vid datorn. Haha. Nej, imorgon får jag göra allt i ett streck! Så jag inte segar så mycket...

Ska ta och städa upp här nu, diska lite och så. Hoppas ni mår bra allesammans! Puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0