Sleeping beauty

Publicerat: 2010-11-06 Kl: 22:44:51 | I kategori: Bilder


Ikväll har prinsessan haft lite svårt att sova. Lillälsklingen min! Hon somnade som vanligt i min famn, jag bar in henne till hennes säng och efter 2 minuter blev hon jätteledsen, och hon slutade inte gråta heller. Efter en massa tröstande och pussande tog jag upp henne i famnen och satte mig i sängen, det funkade inte heller. Så jag la ner henne i sängen igen, och då somnade hon. Sov i 10 minuter sedan blev hon ledsen igen, men nu sover hon i  :) Stackars liten, jobbigt när man inte kan förklara vad som är fel!

Idag har jag bara suttit och tittat på Teen Mom weekend break på MTV, tills jag åkte och solade och handlade inne i stan. Såå skönt att sola var det, alltså verkligen lovely! Jag har inte solat sedan lillan var nyfödd, det har liksom inte blivit av. Men nu ska jag börja med det igen, när det börjar bli riktig vinter. Jag fick en chock igår när jag såg en bild på mig och Sandra sedan helgen vi var ut, fy fasen. Hon hade ju solsprayat sig, så jag såg ut som ett lik bredvid henne. HEMSKT! Usch, jag hatar att vara blek. Jag som har så fruktansvärt dålig hy, passar det perfekt för med solarium.. :) Love it. Jag fick faktiskt lite färg också, solade i 12 minuter.

Imorgon ska vi till min faster som jag kanske har skrivit redan. Så imorgon hinner jag nog inte sola :( Men på måndag blir det istället, eller om jag åker in imorgon kväll. Det kanske jag gör istället. Annars kanske det inte blir på måndag heller och så rinner det ut i sanden, det har jag ingen lust med tack.

Nu ska jag ladda klart 90210, och lägga mig i ett varmt och skönt bad.

Hoppas ni har en fin helg, kära läsare!



Lovergirl


Glada tjejen, sötast i hela f-ing världen! KOLLA PÅ HENNE, vackeransikte! :D


Här står jag och funderar på hur jag ska komma i gåstolen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0