Upp i varv!

Publicerat: 2010-05-30 Kl: 01:21:05 | I kategori: Min vardag


Hej på er.

Har inte gjort en riktig uppdatering på ett tag, men har inte haft så mycket tid. Dannes mamma är hemma från Västerås som sagt, och det har varit full rulle hela helgen!

Igår var det en ganska tung dag, mådde inte så jättebra. Men efter lite sömn och mys med min älskling så kändes det bättre imorse när jag vaknade :) Tur det!

Imorse när vi vaknade så gick vi ut på en lång promenad, så åkte vi till Evelina en sväng och sa hej! Orkade verkligen inte sitta inne.. När vi kom hem igen vid 13.30 så åkte jag och Dannes mamma ut på IKEA. Köpte en säng till Haylee som inte gick in i bilen, så min moster Tova var så himla snäll så hon kom och hämtade mig, Haylee & sängen! Jag blev så glad, för jag trodde verkligen inte att jag skulle få hem den idag. Så tack för det Tova! Min lilla kusin Hanna var också med, hon är så gullig och hon älskar "bebisen" (Haylee dvs).

Monterade ihop spjälsängen med hjälp av Dannes storebror. Sedan tog vi ner den gamla sängen till nedervåningen och den ska jag gå med till källaren någon dag när orken finns. Det blev iallafall sjukt fint med sängen, jag är såå glad att vi köpte den :) Jättejättefint. Längtar tills hon kan ha ett litet eget rum med massa fina (rosa) saker och så. Men hon känns alldeles för liten för att sova i ett eget rum, jag vill ha henne nära mig hela tiden. Iallafall så länge hon fortfarande äter ett nattmål, vilket hon ju gör en gång om natten.

Ikväll har jag varit effektiv - jag har tvättat fyra fulla maskiner tvätt, vikt in dem i garderoben och fixat ordning. Så har jag städat och diskat! Dutti.

Nu ska jag se på Johan Falk - GSI och titta på min kille Joel, sedan ska jag sova. Grattis till mig själv på min första Morsdag och till lilla Tellan på 2månadersdagen!

Godnatt! (GUD vad klockan är mycket, vad gör jag vaken!?? Jag skiter nog i filmen...)

PS.
Nu när jag äntligen ska ladda upp bilder så fungerar det inte ens? Blogg.se är ju som vanligt super!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0