Orkar aldrig sitta vid datorn

Publicerat: 2010-05-11 Kl: 20:37:33 | I kategori: Min vardag


Jag sitter inte så mycket vid datorn nu när det är så fint ute på dagarna.. Varit ute hela dagarna flera dagar i rad, haha. Lovely :-) Skönt för Haylee som däckar tidigare än vanligt när vi varit ute mycket under dagen!

Idag har vi varit på stan med Evelina m. barn, Sandra m. barn & Amanda. Sedan tog vi en promenad till Nacksta, där jag matade Haylee hemma hos Sandra och sedan åkte vi hem!

Ikväll har vi badat alla tre, jag Danne och Haylee. Det älskade hon!! Underbart..

Nu orkar jag inte skriva något mer, ska se på veckans One Tree Hill och sova tidigt ikväll. Har sovit så himla dåligt de senaste dagarna nu.. Jobbigt!

Varför kommer inte MMSinläggen fram? Jag har säkert skickat 4-5 styckna idag, vad störande... Det kostar ju pengar och då vill man ju gärna att de kommer fram också. Sämst!!

Idag blir min fina dotter 4 månader gammal. FYRA MÅNADER!!!! Denhär tiden för fyra månader sedan låg jag och andades lustgas som en dåre och undrade när i helvete ungen skulle komma.. Sedan var hon ute 22:52! Fort gick det från att jag fick krystvärkar till att hon var ute. Du förgyller våra dagar älskling. Vi älskar dig mer än allt ♥


Har fortfarande inte hittat kamerasladden... Tråååååkigt utan bilder jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0