Middag

Publicerat: 2010-05-04 Kl: 18:00:25 | I kategori: Min vardag


Snart ska vi käka middag :) Världens godaste! Mumsigt.

Såg ni Svenska Hollywoodfruarna igår? Montazami drog en massa sköna kommentarer som vanligt, haha. Hon är så underbar. Jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att få träffa henne i verkligheten och följa henne en hel dag, haha :-)

Ikväll ska jag åka och sola med Evelina. Ska bli så skönt... Måste fråga om vi ska köra stå eller liggsolarium? Jag vill helst ligga, men Ewe är ju en stressad tvåbarnsmamma så hon kanske inte hinner det ;-) Ska höra med henne sen.

Just nu ligger Haylee här på bordet i sin babysitter, och jag har hängt hennes geting i lampan (haha) i ett snöre så att den hänger precis så att hon kan nå den. Hon försöker verkligen få tag i den hela tiden, sträcker ut händerna mot den och försöker dra ner den, haha. Men hon lyckas inte alltid, och då blir det liv i luckan! Jäklar anåda. Men när händerna ska in i munnen hela tiden så är det ju inte så lätt heller...

Nej nu - middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0