Första juni

Publicerat: 2010-06-01 Kl: 00:27:27 | I kategori: Bilder


Förstår ni att nu (efter 24.00) är det den 1 juni. Nu är det officiellt sommar här i Sverige, den första sommarmånaden har börjat. Idag (måndag) så har det ju varit otroligt varmt om man jämför med de senaste dagarna, förutom att det har blåst idag då. Så vi får väl se om sommarvärmen kommer nu då, hoppas verkligen det. Men gruvar mig samtidigt, jag har inga sommarkläder och jag tycker att det är otroligt svårt att klä Haylee när det är så varmt ute.

Idag har jag varit effektiv igen. På morgonen så fixade jag iordning lite. Danne och Haylee gick på ICA och handlade lite saker som behövdes till frukosten medans jag satt lite vid datorn och bäddade sängarna. Sedan åt vi frukost, och Haylee fick Äpple och banan puré som är den stora favoriten, sedan fick hon lite Yoghurt som smakar Aprikos och päron tror jag det är :) Den gillar hon också jättemycket. Hon är så duktig när man matar henne, hon sväljer allt och "petar" inte ut det med tungan som hon gjorde från början innan hon fattade galoppen, så allt hamnar i magen! Och på händerna förstås, för dom ska ju in i munnen ofta och gärna :)

Var i Nacksta en jättesnabbis och hämtade ersättning till Haylee som jag köpte igår och glömde under Jasmines vagn, klantig som jag är. Sedan åkte jag hem och tvättade kläder och busade med lillan.

Nu på kvällen har jag suttit och hållit på med Inbjudningskorten till dopet, fan vad svårt det är. Jag har tusen olika ideér men vet inte hur jag ska genomföra dem, jag har ful handstil :-( Men vad fan, folk får vara glada för att de får en inbjudan tycker jag! Eller vad säger ni? ;)

Nu ligger Haylee och sover sedan ungefär 4 timmar tillbaka. Jag är helt slut så jag kommer somna på två röda. Ska lägga mig nu! Vi hörs imorgon allesammans.

Kram på er, sov gott.


Min älskade lilla tjej, visst är hon helt otroligt vacker?
Endast 10 dagar gammal. Mammas fina flicka.
Så pytteliten, här kanske hon vägde ca 2.500 gram och 46 lång då..
Min baby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0