Städat

Publicerat: 2010-03-10 Kl: 02:10:50 | I kategori: Bilder


Idag åkte Danne tillbaka till Västerås, tråkigt tycker vi och Haylee funderar på vart pappa är någonstans och tittar efter honom hela tiden, stackars liten! Saknar ju sin älsklings pappa.. Men vi ses om 3 dagar amor :-)

Efter att han hade åkt så matade jag lillan, sedan gjorde vi oss iordning och gick på en liten promenad. Orkade verkligen inte bara sitta inne då det var så varmt ute och så. Ville komma ut :-) Eftersom Haylee har varit lite krasslig också så tänkte jag att lite frisk luft kan nog vara bra, speciellt då det är 3 plusgrader ute. Det enda negativa var att det inte gick att gå som folk eftersom hela världen är som en stor isbit!

Imorgon ska vi nog umgås med Sandra och Jasmine. De ska komma hit efter att Sandra har varit hos tandläkaren. Jag måste städa imorgon också. Herregud, såhär kan man ju inte ha det :) Men sånt får man skjuta upp när man har en baby som vill ha all uppmärksamhet, hihi.

Haylee skrattar hela tiden nu och det är så mysigt att se. Hon älskar när man busar med henne - typ härmar henne när hon "pratar", när man säger konstiga saker med en rolig röst så höjer hon på ögonbrynen och undrar vad fan man sysslar med, sedan kommer skrattet. Det värmer mitt hjärta så mycket, gostroll. Häromdagen rullade hon i Sandras soffa också, vet inte hur det gick till alltså. Hon låg där och sov, sedan var hon helt plötsligt vaken och låg på sidan. Liten börjar bli stor nu!

Jag är verkligen glad att jag hämtade blöjhinken på Barnens Hus. Den är verkligen praktisk alltså... Konstigt att man får den gratis egentligen? Men bra, såklart.




Jag och tjockisen.
Snygg dubbelhaka det ser ut som att jag har...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0