Nu jäklar

Publicerat: 2010-03-18 Kl: 02:42:32 | I kategori: Bilder


När jag kom hem från Sandra så plockade jag undan lite, såg ut som ett bombnedslag här... Måste dammsuga imorgon igen! Herregud vad damm det finns i denna lägenhet alltså.

Jag sov som sagt bara 4 timmar totalt inatt (fan vad jag tjatar om det!!) så nu är jag sjukt trött efter att ha varit med Sandra och Jasmine idag. Haylee somnade av sig själv för en liten stund sedan, mammas duktiga tjej! Men jag älskar att natta henne, det är mysigt när hon blir tröttare och tröttare och tillslut känner man hur hela hon blir en aning tyngre och slappnar av helt i hela kroppen. Underbara bebis :-) Så nu blir det till att passa på att sova. Hoppas innerligt att hon sover ungefär 5 timmar i sträck iallafall.. Skulle vara underbart. När Danne är hemma sover hon ofta upp till 6 timmar i sträck. Det är nog dubbelt så mysigt att sova när pappa är hemma antar jag, då ligger hon emellan oss och får liksom värme och trygghet från "båda hållen" eller hur man ska uttrycka sig.

Nej, nu: sängen.


Jag har en fråga till er som har fött barn:
Hur lång tid efter att avslaget avtog fick ni mens första gången? Jag skulle bli jätteglad om ni ville hjälpa mig med den frågan och svara på det :-)


Mammas troll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0