Tvättstuga och problemfylld morgon

Publicerat: 2010-06-04 Kl: 13:36:44 | I kategori: Min vardag


Inatt somnade jag vid kanske 02 tiden, vet inte varför men jag kunde inte sova. Precis när jag hade somnat in så vaknade Haylee och ville äta, så det var bara att kliva upp! Men det gör ju inget, jag älskar som sagt att gosa med henne på natten.

Vaknade 06:30 imorse av att Danne var vaken med Haylee. Jaha. Godmorgon då, fyfan vad trött jag var! Men jag somnade om till 8.00 och sedan låg jag och sov med Haylee mitt emot mig, sovandes på min arm ansikte mot ansikte i ungefär en timme. Det var sååå mysigt och vi båda somnade direkt när vi la oss sådär, mysigt som jag vet inte vad.

Just nu har jag tvättstuga, men mitt tvättmedel är nästan slut och jag har två maskiner kvar. Hur ska jag göra då? Jag vill inte gå på ICA i denhär stormen iallafall, det är en sak som är säker. Skit väder.. Är det inte juni, eller har jag missuppfattat allt? Ska det inte vara VARMT i juni???? Jävla Sverige.

Nej, nu ska jag rycka upp mig och sätta lite fart. Lillan sover så jag måste passa på medans hon gör det =) Danne är på Birsta så jag är all alone.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0