Kommentar

Publicerat: 2010-06-17 Kl: 23:43:00 | I kategori: Min vardag


Fick en del kommentarer angående det där med drycken till lillan.. Jag formulerade mig kanske lite dåligt.
Alltså: Haylee gillar verkligen dryckerna från Semper, alla utom morotsdrycken som inte var någon hit. Men annars gillar hon dom, men jag har funderat och är nästan säker på att dom är för kalla när hon ska dricka. Ska testa att låta dom stå framme ett tag innan servering så får vi se. När dom är oöppnade kan dom ju stå i skafferiet bara, vilket dom gör :)

Annars gillar hon vatten också, och jag kommer att vara noga med att hon ska lära sig att dricka vatten till maten. Vet en del som har svårt med det, och barnen vill bara dricka cocacola eller saft eller såna saker, något sött liksom. Så jag vill verkligen försöka få till det så att lillan gillar vatten, jag tror att det bara är en vanesak om jag ska vara ärlig. Eftersom det inte smakar något så kan man ju inte säga att det är äckligt?

Jaja, imorgon ska vi på Himlabadet :) Kul! Har varit med min mormor hela eftermiddagen, mysigt. Ätit jordgubbar med grädde och busat med lillan.

Om jag ska vara pigg och glad imorgon så måste jag hoppa ner i snarklådan nu! Sov gott mina kära läsare.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0