Pictures

Publicerat: 2010-07-26 Kl: 23:18:18 | I kategori: Bilder


Haylee nyvaken mitt i natten efter att hon vaknat och varit hungrig.
Kolla in frillan, hahahha!

Sjukis tjej, helt utmattad somnade hon på skötbordet
för jag hade kastat upp täcket där när jag bäddade sängen.
Då fick hon ligga kvar där :-) Under uppsikt, såklart.
Såna här mini-grodor finns över hela Granloholm! Haha, skit söta.
Dessa fanns dock i Sidsjön. Danne tog upp dem och kastade på mig :(
Vårat dagliga kvällsmys. Mamma älskar dig hjärtat!
Ledsen tjej, haha så jäkla söt
Nyvaken mitt i natten efter en grin-attack när hon hostade som en tok.
Då fick hon vara vaken med mamma en stund! Det får man när man är sjuk.
VADÅ!? WHATS HAPPENING?
Åhh, vad jag har sovit skönt. Sträcker på sig!
Såhär ligger jag och tjejen i mitt liv varje kväll. Det är den bästa stunden på dagen!

Kommentarer
Postat av: jennifer

herregud så söt man kan vara. :) varje gång jag ser haylee så längtar jag tusen gånger mer tills min sessa kommer. längtar tills jag får ligga och gosa med min tjej på kvällen. PUSS

2010-07-27 @ 11:13:46
URL: http://jenniferlodin.blogg.se/
Postat av: SVENSKK

Hon är så söt, speciellt när hon gör sin "Vadå"-min eller vad man ska säga. När hon spärrar upp ögonen och öppnar munnen och ser sådär förvånad ut. HAHA! Toksöt! :D

2010-07-27 @ 17:33:42
URL: http://svenskk.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0