Bilder från dopet

Publicerat: 2010-07-05 Kl: 01:16:25 | I kategori: Bilder


Ni som har fler bilder, SKICKA DOM! På min mail, [email protected], msn, vad som helst...
Jag vill så gärna ha alla bilder. Alla knäppte ju nästan kort, så kom igen och skicka nu!


Dessa är från Sandras kamera!


Påväg in i kyrkan :-)


Jag ger Haylee till hennes farbror Renzo


Haylee har nyss blivit döpt och jag ska torka bort vattnet :-)


Renzo, Jag, Haylee, Danne och Joakim


Min lilla familj


Vi tre efter dopet


Dethär var inge kul tyckte Haylee... Men det tyckte prästen!


Påväg ut ur kyrkan, jag fick stearin på handen av ljuset, ont gjorde det


Öppnar första presenten - Lenas!


Fin tårta :-)


Haylee sitter och leker i Jockes famn!


Hur vacker!?


Kommentarer
Postat av: inga-maria persson

Hej Emma !



Vilken Gullig baby Du har fått. Din mormor och jag sitter just

nu och tittar på bilderna från dopet



Hälsningar



2010-07-13 @ 22:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0