Tröttast

Publicerat: 2010-01-05 Kl: 00:54:42 | I kategori: Min vardag


Eftersom jag sov drygt 5 timmar totalt inatt och vaknade kl 9.15 av en massa smärtor, och inte kunde somna om, så är jag väldigt trött nu. Jag som alltid brukar sova middag? Men det blev så mycket stress och jag har haft så mycket att göra idag så jag har helt enkelt inte haft tid att vila, tyvärr. Jag önskar att jag hade gjort det, då hade jag kunnat varit vaken längre med min älskling och myst! Men jag ska försöka att hålla mig vaken så länge jag kan iallafall..

Imorgon ska jag åka ner på stan en snabbis och uträtta ett ärende, och sedan ska jag åka direkt hem igen. Men jag måste få det gjort! Så är det.

Ella har redan gjort natten, stackarn som är helt ovetandes om att hon inte kommer att få sova i sängen som hon alltid gör. Huga. Men just nu ligger hon här bredvid mig och gosar :) Trött efter sitt lilla damputbrott som hon fick när familjen kom hem, det blev kanske lite mycket folk på en gång som hon inte är van vid att träffa.

Nu är Daniel klar i duschen så nu ska jag sluta att skriva! Sov gott allesammans.

ps. jag har en stor lust att skriva "trevlig helg", varför det? helt konstigt ju.. det är väl bara måndag idag?? hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0