Trött mama

Publicerat: 2010-01-24 Kl: 22:40:32 | I kategori: Min vardag


Idag är jag väldigt trött alltså. Har legat med Haylee och Danne i sängen i princip hela dagen och myst bara... :-) Vi har inte orkat gjort någonting annat, och lillan har varit trött då hon knappt sov någonting alls inatt. Sedan har vi varit på en kvällspromenad. Mysigt! Haylee sov som en stock i vagnen som vanligt. Sedan fick hon mat direkt när vi kom hem igen.

Nu har jag gjort paj, hur gott som helst blev det :-) Så den har jag ätit. Sedan har jag gjort flyttanmälan idag också. Har dragit ut på tiden hur mycket som helst med det, vet inte varför? Men nu har jag fixat det iallafall. Så att man får posten till rätt ställe.

Just ja! Haylee har fått sina 4 sista siffror också. Lillan min! Hihi. Tycker det känns roligt jag. I veckan så blir det att skicka in papprena om hennes namn till Skatteverket också. Så att hon får ett namn! Just nu verkar hon bara heta "/-Strandh/" haha.

Nu vaknar älsklingstjejen min hör jag, så jag ska gå och lägga mig och kramas med henne lite. Imorgon åker vi hem! Tråkigt att åka ifrån Daniel men vi ses ju på fredag igen. Skulle stannat om jag kunde, men det går inte med tanke på att vi måste ordna tusen saker hemma i Sundsvall. Hoppas att Haylee är lika snäll på tåget denna gång som hon var i fredags. Men det går nog bra ;-) Det är bara jag som är lite nervös, haha.

Ha en bra vecka allihopa. Sov gott.
- Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0