Trött idag

Publicerat: 2010-01-29 Kl: 22:05:45 | I kategori: Min vardag


Jag är som en zombie nuförtiden. Är så himla trött hela tiden. Lillan älskar att vara vaken på nätterna och ligga och titta på mamma och filosofera :) Det är inte så att man kan hålla henne vaken på dagarna för att hon ska sova på natten heller. Så små barn har ingen dygnsrytm och de är vakna när dom vill och sover när dom vill. Och så är det bara, man kan inte göra så mycket åt det. Men det blir bättre! Just nu får det vara som det är.

Idag så har jag inte gjort ett vettigt handtag överhuvudtaget. Jag har bara varit hemma och slappat :) Lika bra, vem vill gå ut i denna kyla? Evelina kom och hälsade på en stund nu ikväll, trevligt trevligt. Men hon tog 21:30 bussen hem, och sedan dess har jag bara suttit här i soffan för nu sover dotra.

Imorgon måste jag ner på apoteket och handla magdroppar till henne. Hon är ganska trög i magen och är lite uppblåst eller hur man ska förklara. Dom kan bli det utav ersättningen, så jag tänker prova dropparna och se om det hjälper. Allt annat har jag testat redan, och det fungerar ju inget vidare direkt.

Jag tänkte lägga in bilder i förlossningsberättelsen, men det går inte. Sidan blir helt efterbliven så fort jag ska försöka. Så jag får helt enkelt skippa det, tyvärr.

Jag har ont lite på alla möjliga ställen idag. Skit irriterande.. Men nu ska jag se om det finns någon bra film eller nåt att ladda ner! Jag har ledsnat på allt jag har på datorn. Tänker ta och rensa igenom datorn någon dag här... Men jag orkar aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0