Huvudvärk

Publicerat: 2010-01-06 Kl: 00:58:28 | I kategori: Min vardag


Hej på er.

Idag har det varit en skön dag. Jag och Danne har bara legat i sängen hela dagen och myst och slappat.. Det måste man göra ibland också :) Hehe. Sedan klev vi upp, jag hoppade in i duschen och sedan käkade vi lite innan vi skulle åka till Gladys och umgås med familjen. Isabelle fyller 7 år imorgon så vi firade henne lite idag med middag och tårta och så, men imorgon ska vi träffas alla igen och fira. Men för att tjejerna har skola på torsdag så var det bra att vi tog det idag, så att de hann leka innan de behövde åka hem och sova :)

Det var trevligt iallafall, fast det var så mycket folk så att det blev så varmt så jag trodde att jag skulle dö där ett tag. Fy. Jag skulle vilja duscha, men jag har ju redan duschat en gång idag och min kropp är så himla torr så jag måste skippa det!

När vi kom hem så städade jag iordning på rummet. Min Danne har utbildning i att stöka till. Så blir jag som en galen kärring som springer och plockar upp minsta lilla grej. Haha :) Men jag vill ha fint! Så då är det bara att städa. Kissen min gör ju sitt också. Drar fram alla möjliga grejer som hon leker med. Leksaker är inget för henne, hon gillar bara alla mina grejer ;)

Jaja, nu ska jag se vilken tid reprisen av Paradise Hotel är inatt. Jag måste se det alltså. Vi försökte titta hemma hos Gladys men det gick inte så bra eftersom alla pratade och så. Såg ni igår eller!? Heeelt sjukt alltså. Så jag måste se utröstningen och fortsättningen. Men jag har mina aningar om vem som åker.

Imorgon är det röd dag, suck. Jag hatar när det är röda dagar lite här och där. Helt värdelöst ju. Allting är stängt och man kan inte göra allting som man behöver göra på veckorna. Det var skönt förut när man gick i skolan och så, men när man bara är hemma på dagarna eller har ett jobb som det inte spelar någon roll om det är röd dag eller inte - då är det inte så skönt längre!

Sov gott på er. Lägger upp bilder från ikväll imorgon. Orkar inte nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0